انواع جنس دستکش ایمنی جوشکاری

دستکش جوشکاری تهیه‌ شده از چرم گاو

یکی از انواع چرمی که در تهیه دستکش ایمنی جوشکاری استفاده می‌شود؛ چرم گاو است.

این چرم علاوه بر حفاظت مناسب در برابر آسیب‌های ناشی از جوشکاری؛ دوام بالایی نیز دارد. بنابراین اگر به دنبال دستکش بادوام هستید؛ این نوع چرم را مدنظر داشته باشید.

جنس دستکش ایمنی جوشکاری

دستکش ایمنی جوشکاری عموماً از جنس چرم می‌ باشد. چرم از آنجا که امنتی مناسبی را در برابر اشعه‌ی فرابنفش، آهن داغ و ذوب‌ شده، جرقه و الکتریسیته را دارد؛ بهترین گزینه برای تهیه دستکش ایمنی جوشکاری است.

از چهار نوع چرم مختلف برای تهیه دستکش ایمنی جوشکاری استفاده می‌ شود؛ که شامل چرم گاو، چرم بز، چرم آهو و چرم گوزن می‌شود.

در تهیه دستکش ایمنی جوشکاری باید توجه داشت که چرم مورد استفاده باید به‌ گونه‌ای باشد که به‌ راحتی نسوخته و چروک و فرسوده نشوند.

انواع جنس دستکش ایمنی جوشکاری

دستکش جوشکاری تهیه‌ شده از پوست گوزن

به شما توصیه می‌شود اگر به دنبال راحتی دستکش ایمنی جوشکاری خود هستید حتماً از دستکش‌ هایی استفاده کنید با چرم گوزن تولید شده‌اند.

چرم گوزن مقاومت بالایی در برابر شعله و مواد مذاب دارد. همچنین جنس این چرم به‌گونه‌ای است که راحتی خاصی را برای دست ایجاد می‌کند.

دستکش جوشکاری تهیه‌ شده از پوست آهو

از آنجا که این دستکش‌ها انعطاف‌ پذیر بوده و فرم دست را به خود می‌گیرند باعث می‌شوند؛ سرعت کار جوشکاران نیز بالا برود. دستکش‌هایی که از پوست آهو تهیه می‌شوند دوام و راحتی مناسبی دارند.

دستکش ایمنی تولید شده از پوست بز

استفاده از دستکش ایمنی جوشکاری تهیه‌ شده از پوست بز، بین جوشکاران از بقیه موارد متداول‌ تر است. دستکش‌ ها در برابر آب و روغن نیز مقاوم می‌باشند.

این دستکش‌ ها تمامی خواسته‌ های ایمنی و راحتی جوشکار را در حد مطلوب برآورده می‌کنند و از دیگر دستکش‌ ها نیز در دسترس تر هستند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در تلاشیم تا با معرفی انواع لباس کار و لباس فرم، به شما عزیزان کمک کنیم تا استایلی زیبا، جذاب و بدون نقص داشته باشید. همراه ما باشید و بهترین و مرغوب ترین اجناس را از وب سایت ما پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =