در مورد کاپشن زمستانه بیشتر بدانید

ضد باد و ضد آب

چطور بفهمیم که کاپشن ضد آب و ضد باد است؟ رویه کاپشن اگر از جنس پلی استر و نایلون بود می توانید مطمئن شوید که کاپشن، شما را در برابر هوای سرد و باران محافظت می کند.

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کاپشن، توجه به بلند یا کوتاه بودن قد کاپشن است. اگر در مناطق خیلی سرد زندگی می کنید حتما از کاپشن هایی استفاده کنید که از نظر طول بلند هستند به طوری که قد کاپشن تا بالای زانو و نزدیک آن برسد.

کاپشن های کلاه دار و جیب دار

اگر از کاپشن کلاه دار استفاده کنید دیگر لازم نیست با خود کلاه به همراه داشته باشید. برای روزهای سرد و بارانی، کلاه محافظ خوبی برای سر به شمار می رود.

در هنگام خرید کاپشن، به احتمال زیاد خیلی ساده از این موضوع می گذرید در حالی که جیب های بزرگ و گرم در روزهای سرد یک محافظ برای دست های شما محسوب می شوند. همچنین می توانید وسایلی از قبیل گوشی موبایل و کلید را داخل جیب قرار دهید.

در مورد کاپشن زمستانه بیشتر بدانید

محافظ زیپ کاپشن زمستانه

در بسیاری از مدل کاپشن ها حتما متوجه وجود یک تکه پارچه در جلوی زیپ شده اید. این تکه پارچه معمولا با دکمه بسته می شود.

این تکه پارچه تعبیه شده است تا از نفوذ سرما و جریان باد به داخل کاپشن جلوگیری کند.

خرید کاپشن زمستانه

نکاتی که هنگام خرید کاپشن باید مد نظر قرار دهید شامل کیفیت پارچه و دوخت است. دوخت پارچه باید به گونه ای باشد که کاپشن قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد یعنی شما بتوانید آن را آویزان کنید یا آن را تا کنید و به دوخت و کیفیت پارچه آسیبی وارد نشود.

یکی از موارد مهم که حتما باید به آن توجه داشته باشید، عایق بودن پارچه است. اما عایق بودن یعنی چه؟ عایق بودن یعنی اینکه بین آستر داخلی کاپشن و سطح بیرونی پارچه یک عایق از پشم شیشه، پشم یا کرک وجود داشته باشد.

عایق کاپشن؟

در واقع همین عایق در روزهای سرد سال نقش محافظ را بر عهده دارد. عایق کرک نسبت به عایق پشم و پشم شیشه از مقاومت بهتری برخوردار است بنابراین در دوخت کاپشن های زمستانی اغلب از عایق کرک استفاده می شود.

اما با نگاه کردن به سطح کاپشن می توانید بفهمید که عایق کاپشن از کرک است یا خیر. فقط کافیست به سطح بیرونی کاپشن نگاه کنید. اگر سطح بیرونی کاپشن دوخت و ظاهری چند تکه دارد این یعنی از پر برای عایق کاپشن استفاده شده است.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها و با کیفیت ترین ها را برای شما میخواهد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =