انواع لباس کار از نظر کاربرد

لباس کار تخصصی

لباس کارهای تخصصی جهت محافظت از بدن در برابر خطرات ناشی از انجام یک سری کارهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. مثل لباس کارهای جوشکاری که از پارچه با درصد پنبه بالا تولید شده تا بتواند مقاومت بیشتری در برابر حرارت از خود نشان دهد.

انواع لباس کارهای ضد اسید، لباس کارهای نسوز، لباس عایق برق و غیره در دسته لباس کارهای تخصصی قرار می گیرند.

انواع لباس کارهای تخصصی مانند لباس کارهای یکسره با نخ نسوز، کاپشن شلوار، یکسره، لباس ضد اسید پرومکس و لباس نسوز آلومینیومی مخصوص کار های خاص دربازار وجود دارد.

لباس کار اداری

لباس کار اداری همانطور که از اسمش پیداست توسط پرسنل اداری مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا شامل پیراهن و شلوار مردانه و یا مانتو شلوار برای پرسنل خانم می باشد.

لباس کار نگهبانی و پارکبانی نیز در همین دسته قرار می گیرند.

انواع لباس کار از نظر کاربرد

لباس کار عمومی

انواع مختلفی لباس کار عمومی در بازار موجود است که شامل بیش از نود درصد انواع پوشاک صنعتی هستند.

جنس بیشتر پوشاک عمومی از پارچه فلامنت ویسکوز است و در بیشتر کارهایی که خطر خاصی از قبیل مواد شیمیایی، حرارت، برق و غیره که بدن را تهدید نمی کند مورد استفاده قرار می گیرند، مانند انواع لباس کار کارگری و یا مهندسی.

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره با قد یکسان را افراد با سایزهای مختلفمی توانند استفاده کنند.

اصولا لباس کار یکسره با پارچه هایی دوخته می شوند که خنک بوده و قابلیت استفاده در تمام فصول را داشته باشد.

رنگ بندی لباس کار یکسره نیز باعث شده خریداران و استفاده کنندگان لباس کار یکسره بتوانند طبق سلیقه‌ی خود اقدام به خرید لباس کار یکسره کنند.

لباس کار زنانه

لباس کار زنانه نیز مانند مردانه، به تفکیک در دسته بندی های مختلف قابل شناسایی و دسته بندی است، در اکثر کشورهای اروپایی مردانه و زنانه هیچ تفاوتی با هم ندارند، تنها تفاوت آنها در جنس برخی پارچه ها و سایز لباس است.

در ایران لباس کار زنانه تعریف خاص خود را از تعریف اصلی به ارث برده و همچنین در جهت حفظ حجاب و شئونات اسلامی نیز قدم برداشته است.

لباس کار زنانه بیشتر به صورت مانتو شلوار، رستورانی زنانه جلیقه خبرنگاری، مقنعه های فرم، مانتو شلوار فرم، شال و ست اداری فرم را شامل می شود.

برای خرید انواع لباس کار با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما می خواهیم، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =