خرید لباس کار مهندسی

اهمیت لباس کار برای سازمان ها و مجموعه ها

وقتی برای تصدی شغلی خاص و انجام یک فعالیت کاری لباس مخصوص آن کار را بر تن می کنید یعنی این کار دارای یک شان و منزلت در نزد شما بوده و این نشانه ی ارزش دادن به آن شغل است، اهمیت این موضوع در سازمان ها و کارخانجات بزرگ زمانی به چشم می آید که تعداد افراد زیادی لباس متحدالشکل بر تن دارند و به فراخور شغل خود لباس مخصوص خود را بر تن دارند.

لباس کار طبق استاندارد های بین المللی

لباس های کار با توجه به نوع فعالیت، درصد احتمال خطر و شرایط محیطی مانند دما، رطوبت مقدار وزش باد، شرایط جوی آب و هوا، مقدار رسانایی دمایی و جریان الکتریسیته، تشعشعات مضر، بخارات اسیدی، جنسیت فرد و شرایط بدنی و … دسته بندی می شوند. برای مثال لباس کار زنانه با لباس کار دوبنده جین و همچنین لباس اتاق عمل با لباس یک مهندس ساختمان فرق های فاحشی خواهد داشت.

در این اثنا مشاغلی هستند که تن پوش مخصوص خود را می طلبند، به بیان دیگر شاید اینطور بتوان گفت که هر شغل حرفه‌ای لباس های کار حرفه‌ای و مناسب همان شغل را می طلبد، برای نمونه لباس غواصی با لباس یک آتش نشان یا لباس های عایق رادیو اکتیو چقدر با هم متفاوت هستند؟

خرید لباس کار مهندسی

ویژگی لباس کار

اگر توجه کرده باشید البسه‌ی تخصصی کار حرفه‌ای و استاندارد بدون جیب و کمربند طراحی می شوند و آن هم یک دلیل بیشتر ندارد راحتی کاربر و عدم تجمع آلودگی در جیب ها، چون لباس مدت زیادی بر تن شما خواهد ماند و باعث آلودگی می‌شود.

عدم استفاده از زیپ در آن، در برخی موارد زیپ ها رسانای برق می شوند و جان کارگر را به خطر می اندازند به همین دلیل در اکثر لباس های کار از زیپ استفاده نمی شود.

لباس کار

طبق استانداردهای موجود و تعریف شده از طرف سازمان های بین المللی، لباس کار لباسی است که به منظور کار پوشیده می شود؛ به ویژه به منظور حفظ و مراقبت از بدن در برابر سرما، گرما و خطرات فیزیکی، برای کارهایی مورد استفاده قرار میگیرد که شامل فعالیت انسانی برای تولید فیزیکی یک محصول است.

اغلب کارگران که در صنایع مختلف مشغول به کار هستند لباس کار را انتخاب می کنند، چرا که از دوام بالایی برخوردار بوده و دغدغه های ایمنی کارگران را برطرف میکند.

انواع لباس کار

از انواع لباس های کار و لباس های حفاظتی که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار میگیرد می توان به:

  • انواع لباس کار کارگری
  • لباس جوشکاری
  • بیلرسوت
  • لباس های زرهی
  • لباس های حافظ

که همگی در دسته ی لوازم ایمنی و زیر گروه آن قرار میگیرند اشاره کرد.

تولیدی لباس فرم بافتینه، با دارا بودن بزرگترین واحد تولیدی، تخصصی ترین البسه‌ی کار را در اختیار شما قرار میدهد، ما به شما این اعتماد را میدهیم که قیمت مناسبتر از ما با گارانتی کیفیت جنس در بازار پیدا نخواهید کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سیزده =