روش بهتر شستشوی لباس کار

استفاده از شوینده های ضعیف و رقیق شده

تولید کنندگان مواد شوینده، تولیدات خود را با کاربرد های مختلف تولید می کنند، بهتر است موارد شوینده‌ی رقیق شده در شستشو کار گرفته شود، هم راحت تر شسته شده و آب کشی راحت تری خواهد داشت.

شستشو با آب سرد

تقریبا تمام لباس کارها بر روی خود لیبلی دارند که در آن نحوه‌ی شستشوی لباس و درجه‌ی حرارت آب بر روی آن بیان شده است، در هر صورت، شستن هر لباس با آب سرد توصیه می شود و این کار از چروکیدگی و آب رفتگی و رنگ عوض کردن لباس جلو گیری می کند.

لباس کار را بهتر است پس از شستشو در هوای آزاد خشک و بر روی طناب رخت پهن و در هنگام پهن کردن بهتر است با دست مرتب کنید تا نیازی به اتو نداشته و چروک نگردد.

کمتر شستن

ممکن است طبق عادت، لباس کاری که هر روز می پوشیم را با ماشین لباسشویی شستشو دهیم. این کار باعث می شود لباس کار زود تر خراب شود.

لباس کار هر چقدر تعداد دفعاتی که شستشو می شود کمتر باشد و در معرض مواد شوینده نباشد طول عمر بیشتری خواهد داشت، شستشو با دست نیز می تواند طول عمر آن را بیشتر کند.

روش بهتر شستشوی لباس کار

استفاده از حالت شستشوی پانزده دقیقه‌ای ماشین لباسشویی

لباس‌های روزانه ای که کمتر کثیف می‌شوند و لکه خاصی ندارن را می‌توانید فقط در پانزده دقیقه بشورید.

حتما ماشین لباسشویی خود را چک کنید که این قابلیت شستشوی سریع را دارد یا خیر، چون همه‌ی ماشین‌های لباسشویی این ویژگی را ندارد.

شستسوی لباس کار

در هنگام شستشوی لباس کار باید به چند نکته را مد نظر قرار داد، رعایت نکات مهم برای طولانی تر شدن طول عمر لباس و سالم نگه داشتن آن ضروری است.

اگر می خواهید لباس کارتان عملکرد و راحتی اصلی خود را حفظ کند، همیشه باید از دستورالعمل های شست و شو برای هر محصول پیروی کنید. دستورالعمل شست و شو لباس کار به طور خاص برای هر محصول نوشته می شود.

لباس کار انتخابی شما نمایش دهنده طرز فکر سازمانی و برند شماست. با انتخاب صحیح یک لباس کار مناسب و زیبا می توانید به بخش مهمی از اهداف سازمانی‌تان نیز دست یابید. برای خرید انواع لباس کار با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =