شناخت کلی از قواره لباس کار

سفارش لباس کار با چاپ و گلدوزی

یکی از مراحل مهم در فرایند خرید لباس کار درج آرم یا لوگوی کارخانه و برند مخصوص بر روی لباس کار است.

درج لوگو معمولا به دو روش گلدوزی و یا چاپ صورت می گیرد.

چاپ روی لباس کار

در گذشته فقط یک نوع چاپ یعنی چاپ سیلک روی لباس کار انجام می شد.

اجرای چاپ سیلک به وسیله یک عدد شابلون چاپ و رنگ مخصوص چاپ سیلک انجام می شد.

در سفارش چاپ سیلک به ازای تعداد هر رنگ که لوگوی شما از آن تشکیل شده است یک عدد شابلون چاپ ساخته می شود.

هزینه ساخت شابلون چاپ روی لباس کار یک بار توسط شما پرداخت می شود و تا سال ها می توانید از همان شابلون جهت چاپ بر روی  لباس کارتان استفاده کنید.

در حقیقت شابلون چاپ باید از طرف تأمین کننده در اختیار شما قرار گیرد تا شما در سفارشات و خرید بعدی لباس کار بتوانید از آن استفاده کنید حتی اگر بنابراین باشد که در خرید بعدی تأمین کننده دیگری را انتخاب کنید. چاپ سیلک در صورتی که در اجرای آن برای آن از رنگ و شابلون با کیفیت استفاده شود می تواند بسیار شیک و البته با دوام باشد.

چاپ سیلک با کیفیت میتواند بیش از شش ماه و یا حتی یک سال در شست و شوهای پی در پی دوام بیاورد و پاک نشود.

شناخت کلی از قواره لباس کار

ملزومات لباس کار زمستانه

اگر در محیط سرد و مناطق کوهستانی ایران زندگی و کار می کنید، داشتن لباس کار گرم یکی از واجباتی است که نباید آن را فراموش کنید، لباس کار هایی که در فصول سرد سال استفاده می شوند اصولا دو تکه هستند، به صورت کاپشن و شلوار و عمدتا ضد آب تولید شده و مقبولیت بالایی دارند.

کاپشن کار در فصل سرد باید به نحوی انتخاب شود که اولا کارگر را گرم نگه داشته و قدرت حرکت را از وی نگیرد، اصولا در مکان هایی که نیاز به کاپشن کار هست استفاده از کلاه زمستانی برای کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

راحتی لباس کار

لباس کار همانطور که از اسمش پیداست باید دارای کارایی بالا در هنگام کار باشد.

اگر شما لباس کاری به تن کنید که در هنگام کار کردن و یا نشست و برخواست با آن احساس راحتی نداشته باشید میتواند سبب کلافگی شما و پایین آمدن راندمان کاری شود. بنابراین در هنگام طراحی الگو توجه به راحت بودن لباس کاری در هر دو قسمت بالا تنه و پایین تنه بسیار مهم است.

در برخی از انواع لباس کار ارزان موجود در بازار کوتاه بودن قد کاپشن، قد آستین و یا کوتاه بودن فاق شلوار سبب می شود تا پرسنل احساس راحتی هنگام کار نداشته باشند.

دوام لباس کار

از یک لباس کار با فاق کوتاه و غیر استاندارد و یا قواره کوچک در حلقه آستین نباید توقع دوام بالا در هنگام کار را داشت.

در هنگام نشست و برخواست و فعالیت بر اثر فشار زیادی که به دوخت وارد می شود لباس دچار پارگی شده و علاوه بر نارضایتی پرسنل سبب وارد شدن هزینه های اضافه به کارگاه می شود.

انواع کاپشن های زمستانه، لباس کار زمستانه، لباس کار مهندسی و غیره با بهترین کیفیت در تولیدی لباس فرم بافتینه برای شما عزیزان موجود است، برای خرید و سفارش به صورت عمده با مشاوران ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =