بهترین کاپشن ها برای زمستان

‌‌‌‌‌‌رویه کاپشن زمستانه

رویه یا لایه‌ی بیرونی یک کاپشن از قسمت‌ های مهم آن بوده؛ زیرا لایه‌ی اول محافظ شما در برابر، باد، برف، آب و سرماست.

شرکت‌ های تولیدی به‌ طور معمول در رویه‌ی کاپشن‌ ها از الیاف نایلونی و پلی‌ استری به همراه تکنولوژی‌ های گوناگون استفاده می‌ کنند تا ضد آب شوند و در نتیجه به شما اجازه‌ی خیس‌ شدن ندهند.

بهتر است در انتخاب کاپشن مناسب تنها به این نکته بسنده نکنید؛ زیرا در بسیاری از مناطق خشک و کویری، ضدآب‌ بودن اهمیتی ندارد و بیشتر باید به عایق‌ بودن کاپشن دقت کرد.

کاپشن‌های پر

کاپشن‌های دیگر که عایقی از جنس الیاف دارند، به شکلی تولید شده‌اند که کاربردی شبیه به پر داشته باشند؛ ولی برخلاف پر به نگهداری زیادی نیاز ندارند.

در سال‌های اخیر، کمپانی‌های مختلف با به‌ کارگیری تکنولوژی‌های نوین، قدم‌های بزرگی در تولید عایق‌های الیاف برداشته‌ اند و برای این نوع کاپشن‌ها گرمای بسیار خوبی ایجاد کرده‌اند.

مزیت این نوع عایق‌ها در برابر پر، به هم نچسبیدن الیاف در محیط‌های مرطوب است. در واقع این نوع الیاف نیز در صورت خیس‌ شدن مانند وقتی‌ که خشک هستند، قابلیت دمایی ندارند؛ ولی کاهش عملکرد آن‌ها در برابر پر بسیار کمتر است و همچنین زودتر می‌ توان آن‌ها را خشک کرد.

کاپشن زمستانه

کاپشن‌ ها را می‌ توان به دو دسته‌ی کلی تقسیم‌ بندی کرد:

  • ورزشی: کاپشن‌ های ورزشی که شامل کاپشن‌ کوهنوردی، طبیعت‌ گردی و اسکی می‌ شوند.
  • روزمره: کاپشن های روزمره برای کار های معمولی و پیاده روی در شهر مناسب هستند.

بهترین کاپشن ها برای زمستان

رنگ بندی کاپشن

تصور کنید که در فصل زمستان در مسیر صعود به یک قله هستید، قاعدتا تمامی مسیر شما به رنگ‌ های خنثی مانند سفید یا خاکستری است.

حال اگر در این شرایط رنگ لباس شما نیز خنثی باشد، به‌ طور قطع به‌ سادگی دیده نخواهید شد.

بر همین اساس یکی از ویژگی‌ های پوشاک تمام کوهنوردان و اسکی‌ بازها رنگ‌ آن‌ هاست.

معمولا رنگ‌ های روشن و مشخصی مانند سبز فسفری، نارنجی، قرمز، آبی وغیره دارند.

عایق الیاف کاپشن زمستانه

عایق‌های الیاف در بعضی کاپشن‌ ها به‌ صورت آستر به‌ کار رفته و ظاهری شبیه به پشم دارند که به‌ صورت معمول از پنبه یا پلی‌ استر تولید می‌شوند.

ضعف عایق الیاف به این بازمی‌گردد که در طی زمان به دلیل فشرده‌ شدن و ازهم‌ باز شدن‌ های متعدد، قابلیت عایق‌ بودن خود را کم‌ کم از دست می‌دهند.

عایق‌ های الیاف که به شکل آستر‌ در بعضی کاپشن‌ ها استفاده می‌ شوند، در برخی محصولات قابل‌ جدا‌شدن هستند و به شما کمک می‌ کنند تا با تغییر دما نیز بتوانید از کاپشن خود به‌ خوبی استفاده کنید.

بهترین کاپشن ها برای زمستان را با تولیدی لباس فرم بافتینه تجربه کنید، ما بهترین ها را برای شما می خواهیم. بزرگ ترین هدف ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =