شلوار کتان مردانه شیک و زیبا با کیفیت عالی

حالت های انتخاب شلوار کتان

  • حالت اول: شلوار کاملا روی کفش قرار می گیرد و کمی حالت چین دار و پف دار به خود می گیرد.
  • حالت دوم: شلوار کاملا روی کفش قرار می گیرد و ساق کفش را می پوشاند ولی حالت پف به خود نمی گیرد. فقط کمی چروک می خورد.
  • حالت سوم: شلوار کاملا ساق کفش را می پوشاند ولی هیچ چروکی ایجاد نمی شود.
  • حالت چهارم: شلوار کمی از ساق کفش را می پوشاند و کاملا بدون چروک می ایستد.

خرید شلوار مردانه کتان

در هنگام خرید شلوار‌ های کتان کمر شلوار را به فاصله دو نیم تا پنج سانتی متر از خط کمر قرار دهید.
در برخی موارد که می‌ خواهید این شلوار‌ ها را  به صورت روزمره استفاده کنید برای راحت‌ تر بودن بهتر است مثل شلوار‌ های پارچه‌ای کمر آن‌ ها را پایین ناف در نظر بگیرید و این شلوار‌ ها را پرو کنید. البته شلوار‌های کتان کمی فیت‌ تر و تنگ‌ تر از شلوار‌ های پارچه‌ای انتخاب می‌ شوند.

خرید شلوارهای مردانه

خرید شلوار کتان مردانه که معمولا به عنوان شلوار‌های روزانه مورد استفاده قرار می‌ گیرند، از دو مورد قبلی کاملا متفاوت است. در هنگام خرید شلوار مردانه کتان، کمر شلوار باید بین سه تا پنج سانتی‌ متر زیر ناف قرار بگیرد (البته بسته به مدل کتان این مورد فرق می‌ کند).

بهتر است شلوارهای کتان به نحوی انتخاب شوند که کاملا صاف و بدون چین روی بدن قرار گیرند، در واقع کاملا اندازه و سایزتان باشد. برای این کار باید مطمئن شوید که شلوار کتان در قسمت ران‌ ها برای شما تنگ نباشد و زیر زانوها چین نیفتد. اگر ران‌ های بزرگی دارید بهتر است از شلوارهای کتان راسته استفاده کنید. این شلوارها باعث یکدست دیده شدن پاهای شما می‌ شود و به این صورت تمرکز از روی ران‌ های بزرگ شما برداشته می‌ شود.

شلوار کتان مردانه شیک و زیبا با کیفیت عالی

شلوار مردانه

شلوار یکی از اصلی‌ ترین پوشاک مردانه است؛ به همین دلیل وجود شلوارهای مختلف با مدل‌ ها و جنس‌ های متنوع، در کمد لباس هر مرد خوش پوش و خوش استایلی لازم و ضروری است.

شلوار مردانه بسیار مهم و تاثیر گذار است زیرا پایه و اساس استایل شماست. شما باید پیراهن یا تی شرت و یا هر لباسی که قصد دارید بپوشید با شلوار خود هماهنگ کنید.

انتخاب شلوار با قد مناسب

شما با انتخاب شلوار می‌ توانید کاری کنید که بلند قد تر یا کوتاه قد تر به نظر برسید و یا حتی کاری کنید که شکمتان کوچک تر به نظر برسد.
موضوع مهم و کلیدی در خرید این محصول، انتخاب درست قد آن است. به طور کلی بر اساس سلیقه فرد شلوار انتخاب می شود.

بهترین شلوارهای کتان مردانه با کیفیت را در تولیدی لباس فرم بافتینه پیدا کنید، بهترین ها و با کیفیت ترین ها در تولیدی لباس فرم بافتنیه موجود است، تنها با یک تماس به بهترین انتخاب خود دست یابید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =