امکانات یک کاپشن زمستانه با کیفیت

نحوه‌ی بسته شدن کاپشن زمستانه

از آن جایی که نحوه‌ی بسته شدن کاپشن در سرآستین‌ ها، یقه و جلوی لباس، روی سیستم گرمایشی و مقاومت در آب و هوای مختلف تاثیر می‌ گذارد، این مورد، نکته‌ی مهمی است که بهتر است به آن دقت کنید.

زیپ ها

اگر به دنبال یک کاپشن و بارانی کاملا ضد‌ آب هستید، زیپ ها را با دقت بررسی کنید. زیرا علی‌ رغم پارچه‌ های ضد‌ آب، زیپ‌ ها اغلب این ویژگی را ندارند.

برند‌ های بزرگ، اغلب از زیپ‌ های ضد‌ آب، لبه‌ ها و زبانه‌ های ضد باد و طوفان برای روی زیپ‌ ها استفاده می‌ کنند تا سرما از زیپ به داخل کاپشن نفوذ نکند و باعث ناراحتی کاربر نشود.

جیب‌ ها و امکانات دیگر

امکانات دیگری مانند جیب‌ های متنوع، گاهاً به همراه کانال‌ هایی برای عبور سیم هدفون که برای برخی از ما مهم و برای برخی دیگر بی‌ اهمیت‌ اند، وجود دارند که قطعا می‌ توانید بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود آن‌ ها را اولویت‌ بندی کنید.

امکانات یک کاپشن زمستانه با کیفیت

کاپشن زمستانه خوب

یک کاپشن زمستانی خوب، امکانات متنوعی را برای راحتی بیشتر در زمستان فراهم می‌ کند.

برخی از کاپشن‌ ها در این دسته‌ بندی، ساده‌ تر‌ اند و برخی دیگر امکانات اضافی زیادی دارند که شاید هرگز مورد استفاده قرار نگیرند!

کلاه کاپشن زمستانه

کلاه کاپشن در صدر لیست ویژگی‌ های مهم این کالا قرار دارد.

یک کلاه جدا شدنی، ویژگی خوبی است که به  کاربر، گزینه‌ی دیگری را برای استایلی متفاوت و همچنین کم کردن حجم لباس در هوای بهتر ارائه می‌ دهد.

البته با توجه به نوع فعالیتی که قرار است با کاپشن خود انجام دهید، جزئیات کلاه مناسب و اندازه‌ی آن تغییر می‌ کند.

طعم شیرین کیفیت بالا و قیمت مناسب را با خرید انواع مختلف کاپشن زمستانه، لباس کار، شلوار کتان و غیره از تولیدی لباس فرم بافتینه امتحان کنید. تولیدی لباس فرم بافتینه با اشراف به برترین و جدیدترین دانش روز دنیا، آشنا با فناوری های نوین روز و دسترسی به مجهزترین ابزارآلات و برخورداری از کادری با تجربه و متخصص جهت ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تولید لباس کار با قیمت عمده در خدمت شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =