نکاتی برای شستن انواع کاپشن

نحوه شستتشو کاپشن پر

قبل از هر چیز باید کارهایی را برای شستشو لباس یا کاپشنی که پر داخل آن وجود دارد انجام دهیم.

اگر گل یا روغن و چیزی مشابه روی کاپشن ریخته است، ابتدا با یک پارچه یا دستمال سعی کنید آن را تمیز کنید و آستین های آن را پشت و رو کنید و زیپ کاپشن را ببندید و سپس  داخل ماشین لباسشویی بیندازید. اما باز هم توصیه می شود که این نوع کاپشن ها را به دلیل گران بودن خودتان نشورید و آن را به یک خشک شویی بسپارید تا خیالتان راحت باشد.

نکات مهم برای مراقبت و شستشو کاپشن پفی

کاپشن های پفی از انواع گران ترین کاپشن های موجود در بازار هستند و طرفداران زیادی نیز در فصل های سرد سال دارند. به همین علت باید به نگهداری و مراقبت از آن ها توجه داشت.

ابتدا پس از مشاهده و خواندن لیبل روی کاپشن دما و اقداماتی که باید برای شستشو بکنید را کاملا متوجه می شوید. سپس کاپشن را با استفاده از یک جسم سنگین تر مانند یک کفش کتانی یا یک توپ داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. شاید براتون عجیب باشه که چرا باید کاپشن را به همراه یک جسم دیگر در لباسشویی قرار دهید!

نکاتی برای شستن انواع کاپشن

نکات مهم برای شستشو کاپشن پر با دست

  • یک تشت را پر از آب و مایع شستشو مانند صابون کنید.
  • اجازه دهید کاپشن به مدت تقریبی پانزده دقیقه در تشت باقی بماند تا اگر چربی یا آلودگی روی کاپشن هست، خیس بخورد و با کمی فشار از آن خارج شود.
  • نکته ای که بسیار مهم است این است که هنگامی که کاپشن پر سنگین شده و آب زیادی را به خود جذب کرده، آن را بلند نکنید و برای تعویض آب تشت، بهتره که آب تشت را خالی کنید (بدون بلند کردن کاپشن از داخل تشت).
  • برای آبکشی نیز باید همین کار را انجام دهید. اجازه دهید حدود پانزده دقیقه کاپشن در تشت باقی بماند و سپس اقدام به خالی کردن آب تشت کنید. فرایند آبکشی را دو بار انجام دهید.
  • برای خالی کردن آب باقی مانده درون کاپشن، آن را زیاد فشار ندهید و با دست به آرامی اقدام به گرفتن آب باقی مانده در آن بکنید.

نحوه شستن کاپشن بادی

در فصل پاییز و زمستان و با سرد شدن هوا، قطعا استفاده از کاپشن های بادی بسیار زیاد می شود و به تبع آن، بعد از مدتی باید اقدام به شستشو آن کرد.

برای شستشو کاپشن های بادی، بهترین گزینه شستن آن با دست است که برای شستشو و جلوگیری از کش آمدن پارچه است.

نحوه شستن کاپشن چرم

کاپشن چرب، کت چرم و محصولات چرمی به این زودیا از مد نمی افتد و با یکبار خرید می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

حتما دقت کنید که کاپشن چرم را درون ماشین لباسشویی نیندازید چرا که با این کار باعث خراب شدن و از بین رفتن جنس پارچه، ترک خوردن و چروک شدن بیش از حد چرم می شوید.

بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شماست، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =