انواع مختلف لباس کار

لباس کار غیر رسمی

شلوار جین یک شلوار کار مناسب و روزمره برای هر کاری است، این شلوار اغلب با پیراهن های آستین بلند یا پیراهن های یقه دار ست می شود.

برای خانم‌ ها، لباس‌ های غیر رسمی زیادی وجود دارد که می‌ توان آن‌ ها را پوشید و در عین حال آن‌ ها را شیک و حرفه‌ ای جلوه داد.

لباس کار ایمنی

یکی از محبوب ترین انواع لباس کار ایمنی، کاپشن با دید شب نماست.

افرادی که در شب کار می کنند، مانند رفتگران شهرداری، این لباس را می پوشند و به راحتی دیده می شوند.

لباس های مقاوم در برابر شعله و ضد آب نیز در این دسته قرار می گیرند.

انواع مختلف لباس کار

لباس فرم

بیشتر اوقات، لباس فرم توسط کارفرما ارائه می شود. این منعکس کننده طرحی خواهد بود که مظهر شرکت است. می تواند لوگوی کسب و کار یا نام شرکت را داشته باشد.

برخی از افراد ایده یونیفرم را به عنوان لباس کار نفرت می‌ برند، زیرا اغلب از نظر ظاهری خیلی خشک به نظر می‌ رسند و فاقد استایل هستند. با این حال، برخی دیگر یونیفورم کار را دوست دارند زیرا هرگز نباید به این فکر کنند که چگونه برای محل کار لباس بپوشند، زیرا همه کارمندان اساساً یکسان خواهند پوشید.

لباس کار اداری

اگر در دفتر مشغول به کار هستید، برخی از رایج ترین لباس کارهایی که باید در کمد لباسیتان داشته باشید شامل بلوز، شلوار، پیراهن آستین بلند و کت برای مردان می باشد.

هنگام انتخاب لباس کار مهم است که لباس کاری را انتخاب کنید که به ایجاد تصویری از اقتدار کمک کند، به خصوص اگر شما رئیس هستید.

برای خانم ها، استفاده از مانتو و مقنعه یک لباس کار رایج در اداره جات محسوب می شود، لباس کار خانم ها باید با شرایط میحط سازگار باشد.

لباس کار مناسب

هر شغلی لباس کار متناسب با خود را لازم دارد تا کار به نحوه احسنت پیش برود.

به عنوان مثال، در بانک ها کارمندان باید لباسی صاف و اتو کشیده بپوشند تا نظم بانک را ثابت کند.

اما شغل های هنری مانند انتشارات، لباس‌ های کار باید ساده تر و غیر رسمی تر باشد تا کارکنان معذب نباشند و بتوانند کار خود را به خوبی به انجام برسانند.

برای خرید لباس کار متناسب با شغل خود کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید با شماره های درج شده در سایت تماس خاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =