روش شستشو انواع کاپشن زمستانه

روش شستشوی کاپشن بادی

کاپشن های بادی، یکی از بهترین انواع کاپشن هایی است که جنس بسیار خوبی دارند، گرم و سبک هستند. علاوه بر این، یکی از بهترین ویژگی آن ها این است که برخلاف تصور عموم مردم، قابل شستشو هستند.

به گونه‌ای که پس از شستشو پف آن ها نمی خوابد و از بین نمی رود. با این وجود توصیه می شود که برچسب راهنمای شستشوی آن ها را مطالعه کنید.

برای شستن کاپشن بادی آن را درون ماشین لباسشویی انداخته و برای نتیجه گرفتن بهتر، سه توپ تنیس درون آن بیاندازید.

با این کار همزمان با چرخش توپ، آب اضافی کاپشن را به خود جذب می کند. برای خشک کردن کاپشن نیز خشک کن را روی کم ترین دما تنظیم کنید.

روش شستشوی کاپشن با دست

در برخی موارد که کاپشن ها جنس حساس و آسیب پذیری دارند، معمولا توصیه می شود که آن ها را با دست بشویید. مگر این که در برچسب روی لباس دستور العمل دیگری نوشته شده باشد.

نحوه شستشوی کاپشن با دست بدین صورت است که مقداری از شوینده های صابونی و ملایم را با کمی آب مخلوط کنید.

سپس کل لباس را به طور کامل و با آب نسبتا سرد خیس کنید، به گونه ای که کل قسمت های آن خیس شود. پس از آن روی قسمت های مختلف لباس را به آرامی بشویید. در صورتی که پارچه جنس حساس تری دارد، آستین های آن را به داخل برگردانید تا به آسیبی نرسد.

روش شستشوی کاپشن در ماشین لباسشویی

خوشبختانه برخی از کاپشن ها که جنس مقاوم تری دارند را با استفاده از ماشین لباسشویی می توان شست.

برای آسیب نرسیدن به الیاف اصلی پارچه و افزایش طول عمر لباس، دمای لباسشویی را روی دمای کم و خشک کن را روی دور کند تنظیم کنید. این کار تاثیر به سزایی در روند شستشو و بهتر تمیز شدن کاپشن دارد.

روش شستشو انواع کاپشن زمستانه

روش شستشوی کاپشن

همه ما می دانیم که تولید کنندگان لباس انواع کاپشن ها و لباس ها را با جنس های مختلف تولید و عرضه می کنند. همین موضوع باعث شده که روش شستشوی کاپشن ها با جنس های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. علاوه بر این، با توجه به این که قیمت کاپشن ها روز به روز در حال افزایش است، نحوه شستن و نگه داری صحیح از آن ها اهمیت زیادی دارد.

برای این که بدانید هر  کاپشن با هر جنسی را چگونه بشویید، ابتدا برچسب داخل لباس را بررسی کنید. روی این برچسب تمامی دستورالعمل های لازم برای نحوه شستشو نوشته شده است. علاوه بر این، باید برای افزایش طول عمر کاپشن ها از مواد شوینده و دمای مناسب استفاده کنید، تا به آن آسیبی نرسد.

روش شستشوی کاپشن جیر

کاپشن های جیر یکی از حساس ترین انواع پارچه ها را دارند. به گونه ای که نمی توان با هر دما یا هر مواد شوینده ای آن ها را شست. به همین دلیل در مرحله اول حتما برچسب نحوه شستشوی آن را مطالعه کنید. همچنین برای شستن آن ها توصیه می شود که ترجیحا آن را درون ماشین لباسشویی قرار ندهید.

برای شستن کاپشن جیر آب و شوینده های ملایم استفاده کرده و آن را ترجیحا با دست بشویید. علاوه بر این، می توانید برای بهتر نتیجه گرفتن و شستشوی کامل و سریع به یک خشکشویی معتبر مراجعه کنید.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با بهترین کیفیت با ما همراه باشید، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =