همه چیز درباره لباس کار

لباس کار استاندارد را از کجا بخریم؟

فروشگاه ها طیف گسترده ای از لباس های کار را با بهترین قیمت ارائه می دهند، همچنین آن ها طیف وسیعی از لباس‌ های برند های بزرگ را با ترکیبی از طراحی مدرن، کیفیت و دانش ارائه می دهند.

آیا می خواهید برای لباس کار تیم خود سفارشی سازی کنید؟ این موضوع را با تولیدی لباس فرم بافتینه در میان بگذارید، مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

تاثیر لباس کار

نحوه رفتار، نحوه ارتباط ما، کلامی و غیر کلامی و تعامل با همکارانمان می تواند بر دید دیگران در محیط کار تأثیر بگذارد، اما چیز دیگری که واقعا می تواند بر روی تصویر و عملکرد ما تاثیر بگذارد لباس کار ما است.

بسیار مهم است که وقتی فکر می کنیم چه بپوشیم، رنگ ها، الگو ها، اکسسوری ها و غیره را ارزیابی کنیم.

همه چیز درباره لباس کار

لباس کار

چند سال پیش، همه بدون توجه به صنعت، کت و شلوار سر کار می پوشیدند، با این حال، امروز، همه چیز تغییر کرده است، شرکت ‌ها در مورد لباس‌ های کار ذهن بازتری دارند و برخی حتی به کارمندان این آزادی را می ‌دهند که تصمیم بگیرند چه بپوشند، البته، موارد دیگری نیز وجود دارند که نیاز به تشریفات یا حتی یونیفرم دارند.

بسیاری از مطالعات و تحقیقات نشان می دهد که لباس واقعاً می تواند عملکرد کاری ما را بهبود بخشد، به عنوان مثال، در نظر بگیرید که اگر لباس ‌هایی را بپوشیم که دوست داریم یا با آن راحت هستیم، اعتماد به نفس و احساس خود توانمندی ما بهبود می ‌یابد که می‌ تواند ما را بازده و کار آمدتر کند.

چه زمانی باید لباس کار خود را بشوییم؟

شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری به دلیل استفاده‌ی روزانه از جمله موارد بسیار مهم در بهداشت فردی می باشد. امروزه انواع مواد شوینده برای این منظور وجود دارد. علاوه بر نوع شوینده مورد استفاده ما، دمای آب بر چگونگی سشتشوی لباس کار ما تاثیر گذار خواهد بود.
شوینده های معمولی به گونه ای تولید می شوند که بتوانند در پایین ترین دمای آب نیز بهترین تاثیر گذاری را داشته باشند. اما در شستشوهای سنتی دمای بالای آب تاثیر بسزایی در حفظ بهداشت لباس داشت. اما امروزه در روش شستشوی مدرن این گونه نیست.
مواد شوینده کنونی با آنزیم هایی فرموله شده که بتوانند در هر دمایی عمل کنند.
استفاده از آب سرد برای بیشتر لباسشویی ها بهتر عمل خواهد کرد و همچنین شستشوی به موقع لباس کار در آب سرد می تواند به خوبی لکه ها را پاک کند.

نحوه شستشوی لباس کار

شما به چند ابزار و مواد لازم نیاز دارید: لگن، کریستال های نوشابه، برای انجام این کار: دو سوم آب داغ و یک سوم کریستال های نوشابه را داخل لگن خود بریزید، همه چیز را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید لباس هایتان یک ساعت خیس بخورد.

لباس های شسته شده را بچرخانید و در دستگاه خود قرار دهید و دستور العمل های روی برچسب لباس را دنبال کنید.

رسالت ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =