مزایای لباس فرم و لباس کار

مزایای لباس فرم و لباس کار

اثر لباس فرم و لباس کار بر روی مشتریان

شاید بزرگ ترین منفعت کارمندانی با لباس یکدست در محل کارشان ایجاد تصویر ذهنی خوب به مشتریان باشد.

با توجه به مطالعات، هنگامی که مشتری کارمندی را در لباس فرم می بیند، این احساس به مشتری الغا می شود که یک محصول بهتر و با کیفیت بالاتر از خدمات دریافت خواهد کرد.

در نظر سنجی انجام شده چهل درصد از پاسخ دهندگان معتقدند کارمندان با لباس فرم آگاه تر هستند، پنجاه و دو درصد معتقدند که آنان قابل اعتماد تر هستند، و بقیه اعتراف کردند که احساس راحتی بیشتری با یک کارمند با لباس فرم دارند.

منافع کارکنان از پوشیدن لباس فرم یکدست

در درجه اول از نگرانی های کارمندان برای پوشیدن لباس روتین کار کاسته می شود.

لباس یکدست در محل کار حس برابری و کار گروهی ایجاد می کند. در نتیجه کارمندانی شادتر، با ظاهری جذاب برای شرکت بوجود می آید و کارکنان خوشحال بهره وری شرکت را بالا می برند.

با توجه به مطالعه انجام شده، تقریبا شصت و شش درصد از کارمندان با رضایت شغلی بالا به طور مداوم در محل کار خود مشغول بکارند و حتی در ساعت اضافی در محل کار می مانند.

مزایای لباس فرم و لباس کار

مزایا پوشیدن لباس فرم در محل کار

 

لباس فرم، چه در مدارس و چه در محل کار، برای تشخیص کارمندان با نام های مختلف استفاده می شود.

این یک بحث گسترده است که آیا لباس فرم در محل کار مورد نیاز است یا نه، زیرا نه تنها ساده هستند، بلکه باعث می شود کار غیر جالب به نظر برسد.

لباس فرم ها مزایا خود را دارند. معمولاً شکل آن‌ ها برای بدن پوشنده نامطلوب است، مگر این که این یک شغل با مشخصات بالا باشد، مانند مهمانداری که در آن یک لباس فرم منظم و متملق لازم است.

مزایای لباس فرم

سرمایه گذاری در لباس فرم و یکدست برای کارمندان تصمیمی دشوار است و این نشان دهنده یک تعهد بزرگ مالی است.آیا لباس یکدست مفید است؟ از همه مهم تر، این که چه کسی از لباس فرم یا لباس کار بهره مند می شود، کارمند، کارفرما و یا مشتری؟

منافع کارفرما از لباس فرم و یکدست در شرکت

سرمایه گذاری برای لباس فرم کارمندان یک تصمیم دشوار برای یک کارفرماست و تعهد بزرگ مالی است. بنابراین، دانستن این موارد که منافع لباس یکدست برای شرکت شما چیست در ابتدای کار مهم است:

  • بهره وری: یکی از بزرگ ترین منافع استفاده از لباس فرم افزایش بهره وری است. با توجه به نظرسنجی های انجام شده از بین پنجاه و پنج درصد از کارگران آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم سازندگی را بالا می برد.
  • نام تجاری: لباس فرم برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات است.
  • ایمنی: بسته به صنعت شما، لباس کار می تواند ابزار ایمنی مهمی باشد این که آیا لباس های فرم می تواند به عنوان محافظ در برابر سوختگی و آسیب دیدگی همچنین جهت جلوگیری از آلودگی در محیط کار شود و یا این که کمک کند تا کارکنان در محل کار بیشتر به چشم بیایند.

رسالت ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هشت =