راهنمای خرید لباس کار

راهنمای انتخاب شلوار کار

دوام یک عامل کلیدی برای شلوار کار است. شلوارهای با دوام به شما این امکان را می دهند که حتی سخت ترین پروژه ها را انجام دهید و از پاره شدن و سایش جلوگیری کنید. پارچه های سنگین همچنین از پاهای شما در برابر حشرات، ابزار و زباله محافظت می کنند. شلوارهایی با جیب های زیاد انتخاب کنید تا گوشی، نوت بوک، ابزار کوچک، قطعات و غیره را در دسترس داشته باشید. پارچه های کشدار جا به جایی و حرکت را آسان می کنند. یک ناحیه کمر بزرگ با کمربند به شما امکان می دهد از کمربندهای سنگین استفاده کنید که به راحتی وزن اضافی وسایل موجود در جیب شما را تحمل کند.

شلوار کار استاندارد که گاهی شلوار ساختمانی نامیده می شود معمولاً از مواد با وزن متوسط ​​تا سنگین ساخته می شود. اگر زانو زدن، خم شدن یا کار زیاد روی زانوهای خود انجام می دهید، به دنبال زانوهای تقویت شده باشید که دوام بیشتری را داشته باشند. برای کار در هوای سرد، شلوارهایی با آستر پشمی انتخاب کنید تا در حین کار شما را گرم نگه دارد. شلوارهای باری معمولاً شلوارهای گشاد با چندین جیب بزرگ هستند که با دکمه ها، زیپ ها یا قلاب و حلقه بسته می شوند. شلوار نجار نیز مشابه است، دارای جیب های اضافی طراحی شده برای ابزار و حلقه ای است که می تواند یک چکش را نگه دارد.

شلوار جین راحتی و دوام جین را ارائه می دهد اما در هوای گرم می تواند ناراحت کننده باشد. اگر زیاد جا به جا می‌ شوید، شلوار جین کشدار راحت‌ تر از شلوار جین کامل است.

روپوش ها علاوه بر پاها، قسمت میانی بدن شما را نیز می پوشاند و نیازی به کمربند ندارد که بتواند حرکت شما را محدود کند. آن ها معمولاً طوری طراحی می شوند که روی لباس های بیرونی قرار بگیرند و در هنگام انجام پروژه های کثیف از آن ها محافظت کنند.

راهنمای خرید انواع دیگر لباس کار

بسته به آب و هوا، ممکن است لباس های کار دیگری وجود داشته باشد که باید برای محافظت از خود و راحت تر کردن کار خود در نظر بگیرید:

کاپشن کار: شما یک لایه بیرونی با دوام، جیب های زیاد، یک کلاه و یک زیپ محکم روی یک کت ساختمانی یا کاپشن کار می خواهید. برای هوای بسیار سرد، یک کاپشن کار زمستانی با آستر عایق تهیه کنید. اگر در آب و هوای مرطوب کار می کنید، از مقاومت در برابر آب این لباس کار برخوردار خواهید شد.

لباس‌ های زیر گرم: اگر برای مدت طولانی در سرما کار می‌ کنید، ممکن است بخواهید روی لباس‌ های زیر سرمایه‌ گذاری کنید که شما را گرم نگه دارند. برای لباس های زیر پارچه ضد رطوبت یک الزام است.

بارانی: گاهی اوقات یک کت بارانی سبک برای خشک نگه داشتن شما کافی است، اما اگر بیش از چند دقیقه بیرون هستید، یک لباس بارانی برای خشک نگه داشتن کل بدن خود در نظر بگیرید.

گتر: این لوازم جانبی همه کاره تا حدودی از گرد و غبار و باد محافظت می کند و می تواند به دور نگه داشتن آفتاب از گردن و سر شما کمک کند. پارچه هایی که سریع خشک می شوند و رطوبت را از بین می برند به شما کمک می کنند خنک و راحت بمانید.

بیشتر کارها به نوعی تجهیزات ایمنی نیاز دارند. تجهیزاتی را که در دستورالعمل ها برای ابزارها یا موادی که استفاده می کنید مشخص شده است بپوشید. تجهیزات مناسب برای خطر محیط کار را پیدا کنید که برای بهترین محافظت مناسب باشد.

راهنمای خرید سایز مناسب لباس کار

پیراهن‌ ها، کاپشن ها و شلوارها، از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ یا بزرگ‌ تر بر چسب‌ گذاری می شوند. بسته بندی لباس کار اغلب دارای نموداری است که به شما کمک می کند اندازه واقعی سینه، طول بازو و غیره خود را با اندازه های عمومی مطابقت دهید. برای برخی از اندازه‌ گیری‌ ها، مانند یقه و دور کمر می‌ توانید این قسمت‌ ها را روی یک پیراهن و شلواری که به راحتی اندازه شماست اندازه بگیرید. برای اندازه گیری های دیگر، می توانید خودتان آن ها را جمع آوری کنید تا راحت ترین تناسب را پیدا کنید.

هنگام اندازه گیری دور بدن خود، مطمئن شوید که نوار اندازه گیری را در سطح نگه دارید. نوار را خیلی سفت نکشید. شما به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند تا برخی از این اندازه گیری ها را به طور دقیق جمع آوری کنید. در اینجا چند نکته راهنمای خرید لباس کار با سایز مناسب وجود دارد:

  • دور کمر: دور بدن خود را در بالای باسن یا هر جایی که معمولا شلوار می پوشید اندازه بگیرید. برای بهترین نتیجه، روی پیراهن اندازه بگیرید، نه شلوار.
  • بلندی شلوار: اندازه گیری باید از فاق پایین تا قسمت بالایی کفش یا چکمه شما یا درست زیر قوزک پا انجام شود.
  • گردن: از پایه گردن خود اندازه بگیرید و یک انگشت را زیر نوار چسب قرار دهید تا یقه خیلی سفت نشود.
  • آستین‌ ها: در حالی که بازوها در کنارتان هستند و در آرنج کمی خم شده‌ اند، از وسط پشت در پایین یقه‌ تان به پایین و از روی آرنج تا پایه مچ اندازه بگیرید.
  • سینه: به طور طبیعی بایستید و اطراف پهن ترین قسمت سینه خود را اندازه بگیرید. نوار باید زیر بغل شما و روی تیغه های شانه شما اجرا شود. اگر برای کت یا ژاکت اندازه می گیرید، لباسی را که می پوشید اندازه بگیرید.
  • قسمت میانی: پهن ترین قسمت شکم خود را اندازه بگیرید. اگر برای کت و شلوار اندازه می گیرید، بهتر است لباسی را که می پوشید اندازه بگیرید. نوار اندازه گیری را در سطح نگه دارید.
  • باسن: پهن ترین قسمت باسن خود را در حالی که صاف ایستاده اید و پاشنه های خود را به هم فشار داده اید اندازه بگیرید.

راهنمای خرید لباس کار

راهنمای خرید پارچه برای لباس کار

هنگام خرید لباس کار، پارچه‌ ها و ترکیب‌ های پارچه‌ ای مختلف را خواهید دید. برای خرید یک لباس کار مناسب باید ابتدا به الزامات محیط کاری خود نگاهی بیندازید. برای انتخاب یک لباس کار مناسب باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • با دوام باشد و در برابر استفاده خشن سالم بماند.
  • قابل تنفس باشد و هوا از آن عبور کند، این عامل به تبخیر رطوبت و خنک نگه داشتن شما کمک می کند.
  • راحت باشد و موجب شود روی کار خود تمرکز کنید.
  • کشش مناسب داشته باشد و عملکرد شما را کند یا مختل نکند.
  • رطوبت را جذب نکند. این موجب دور نگه داشتن عرق از پوست شما می گردد.
  • همچنین به دنبال ویژگی هایی مانند دوخت دو یا سه برای مقاومت در برابر پارگی و ساخت با دوام تر و ماندگارتر باشید.

راهنمای خرید پیراهن لباس کار

اگر در هوای گرم کار می کنید، پیراهن های کار یا پیراهن های ساختمانی ساخته شده با پارچه های تنفس پذیر و رطوبت گیر انتخاب خوبی هستند. اگر پروژه های شما در فضای باز هستند، موادی را انتخاب کنید که دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد. آستین‌ های بلند نه تنها به شما کمک می‌ کنند تا در هوای خنک گرم بمانید، بلکه به محافظت از بازوهای شما در برابر حشرات، قلم مو، زباله‌ ها و آفتاب سوختگی نیز کمک می‌ کند.

تی‌ شرت‌ کار یک نوع لباس کار راحت هستند که می‌ توانید آن‌ ها را در هوای گرم یا به عنوان لایه پایه برای راحتی بیشتر در دمای سرد بپوشید. استفاده از پارچه های رطوبت گیر و قابل تنفس موجب راحتی بیشتر شما خواهد شد. پیراهن های یکنواخت معمولاً پیراهن های یقه دار و دکمه دار هستند که دوام بیشتری نسبت به تی شرت دارند. بیشتر آن ها یک یا دو جیب برای خودکار، مداد، عینک و غیره دارند. پیراهن های آستین کوتاه و سبک وزن شما را خنک نگه می دارند، در حالی که پیراهن های آستین بلند و گرم شما را در هوای سرد راحت می کنند. برای کارهای تخصصی، برخی از پیراهن های یکنواخت در برابر شعله مقاوم هستند.

جیب‌ های پیراهن لباس کار که به وسیله زیپ‌، دکمه و حلقه بسته می شوند، به نگه داشتن وسایل شما کمک می‌ کنند. اگر با ماشین آلات کار می کنید، جایی که ممکن است نیاز به خزیدن یا کار در حالت خوابیده به پشت داشته باشید، این نوع جیب ها در لباس کار به ویژه مفید هستند.

سوالات متداول

  • خرید پارچه برای لباس کار چگونه انجام می شود؟
  • خرید پیراهن لباس کار چگونه انجام می شود؟
  • انتخاب شلوار کار چگونه انجام می شود؟
  • خرید انواع دیگر لباس کار چگونه انجام می شود؟
  • خرید سایز مناسب لباس کار چگونه انجام می شود؟

برای خرید انواع لباس کارهای با کیفیت کافی است با یک تماس به بهترین لباس کار مورد نیاز خود دست یابید، برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تولیدی لباس فرم بافتینه در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =