چرا پوشیدن لباس فرم اداری مهم است؟

افزایش بهره وری کارکنان

بررسی ها نشان دهنده آن است که پوشیدن لباس فرم یک دست بهره وری کارمندان را افزایش می دهد.

افزایش بهره وری و بازدهی مطلوب شاغلین در یک سازمان موجب بالندگی و شکوفایی نهاد و ارگان ذیربط خواهد شد.

طی یک نظر سنجی بیش از نیمی از کارکنان نسبت به پوشیدن لباس فرم و پیراهن اداری احساس خوبی داشتند و آن را مثبت ارزیابی کرده اند.

در این مورد کارمندان آقا و خانم های کارمند در نظرسنجی شرکت کرده اند و هر دو گروه رضایت خود را از پوشش هماهنگ رسمی اعلام کرده اند.

لباس فرم اداری و نقش آن در برندینگ

بدون تردید لباس فرم ابزاری کارآمد برای موفقیت نام تجاری سازمان است.

صرف هزینه برای طراحی و دوخت لباس فرم در برابر ارزش تبلیغاتی این لباس بسیار مقرون به صرفه است.

در نظر داشته باشید که امکان طراحی لباس فرم با طرح مورد نظر سازمان یک امکان تبلیغاتی موثر است. برای مثال پیراهن فرم اداری شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط معرف شرکت مربوط و هویت کاری آن است. کدام رسانه تبلیغاتی می تواند با هزینه ای اندک، تبلیغاتی وسیع را هدایت کند؟ در عصر حاضر تبلیغات غیر مستقیم بهترین راه برای موفقیت کسب و کار است.

به جای تبلیغات متداول یک لباس فرم اداری شیک را برای کارمندان در نظر بگیرید. درج لوگوی سازمان روی لباس و استفاده از رنگ سازمانی، بهترین شیوه برند سازی است که نیازی به توضیح و تفسیر ندارد.

ظاهر یک دست و شیک تیم همکاران نشان دهنده حرفه ای بودن و اعتبار برندینگ شرکت است. اگر فکر می کنید حرفه ای هستید چرا برای کارمندان لباس فرم اداری شیک و پیراهن فرم اداری خریداری نمی کنید؟

چرا پوشیدن لباس فرم اداری مهم است؟

راحتی و ایمنی لباس کار

پیراهن اداری شکیل و زیباست. این پیراهن نشان دهنده هویت سازمان است ولی انواع لباس فرم اداری می توانند به نوعی ایمنی کارکنان را نیز فراهم کنند.

برخی از لباس های فرم دارای خواص ویژه ای هستند که با توجه به نوع کار در نظر گرفته می شود. مثلا لباس های فرم کار می تواند ضد حریق، ضد اشعه های آلوده و یا شب نما باشد. این موارد با توجه به شرایط کاری کارکنان کار بررسی می شود.

ایمنی در محیط کار بسیار مهم است و مدیران ارگان های دولتی و خصوصی روی آن سرمایه گذاری می کنند.

پوشیدن لباس فرم اداری

پوشیدن لباس فرم اداری پدیده تازه ای نیست سالیان درازی است که شاغلین در حرفه های مختلف از لباس کار مخصوص استفاده می کنند. انواع لباس کار مردانه و لباس فرم زنانه طراحی شده که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. هر پیراهن فرم اداری و لباس کاری را نمی توان برای سایر ادارات و شرکت ها استفاده کرد. لباس فرم اداری، مخصوص هر ارگان و با توجه به هدف سازمانی طراحی می شود.

هر چند این مدیران سازمان ها و ارگان ها هستند که بر پوشش فرم اداری کارمندان تاکید دارند ولی تنها کارفرمایان از منافع لباس فرم یک دست سود نمی برند. به طور معمول این لباس برای سه طیف مختلف در هر سازمان منافعی را به همراه دارد. در یک تقسیم بندی ساده می توان چنین در نظر گرفت:

  • منافع کارفرما
  • منافع کارکنان
  • منافع مشتری

منافع کارفرما

چرا کارفرما از لباس فرم اداری و پیراهن فرم اداری هماهنگ در شرکت خود سود می برد؟ سرمایه گذاری در طراحی و دوخت لباس فرم برای کارفرمایان هزینه بر است ولی با توجه به منافع آن، هیچ تردیدی برای صرف هزینه بیشتر در این زمینه باقی نمی ماند.

بدون تردید کارفرمایانی که در شرکت خود پوشیدن لباس فرم رسمی را اجباری اعلام می کنند جنبه های مثبت این کار را هم در نظر می گیرند.

سوالات متداول

  • چرا پوشیدن لباس فرم اداری مهم است؟
  • چرا کارفرما از لباس فرم اداری و پیراهن فرم اداری هماهنگ در شرکت خود سود می برد؟
  • منافع یک سازمان از پوشیدن لباس فرم و پیراهن فرم اداری چیست؟
  • منظور از افزایش بهره وری کارکنان چیست؟
  • لباس فرم اداری و نقش آن در برندینگ چگونه است؟
  • راحتی و ایمنی لباس کار در چیست؟

برای خرید انواع پیراهن های ادراری و انواع لباس فرم های اداری کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهد، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =