خرید پیراهن اداری مردانه

جنس پارچه پیراهن اداری مردانه

فصول مختلف سال، ما را ملزم به داشتن پیراهن‌ هایی با جنس‌ های مختلف می کند تا بسته به شرایط آب و هوایی پوشش مورد نظر را انتخاب کنیم. برخی از جنس پارچه های پر کاربرد در تولید پیراهن عبارتند از کتان یا همان پنبه، لنین، سیلک یا همان ابریشم و پشم.

پارچه های کتان که سبک وزن و قابلیت تنفس مناسبی دارند، از پر استفاده ترین متریال ها برای تولید پیراهن می باشد. این موضوع که کتان گستره متنوعی از نوع به هم تنیدن تار و پود را می تواند داشته باشد و نهایتا منجر به ارائه پارچه‌ هایی با تنوع بالا گردد که این موضوع برای تولید کننده و مصرف کننده قطعا گزینه مطلوبی است.

پارچه لنین نیز مشابه کتان و حتی بیشتر از آن، سبک و با تنفس پذیری بالاست که همین مساله، پیراهن های دوخته شده با این جنس پارچه را برای مناطق گرمسیری و فصول گرم سال تبدیل به درست ترین انتخاب می کند.

پارچه های ابریشمی نیز همان طور که از اسم آن پیداست از ارزشمندترین انواع پارچه است که به دلیل جنس خاص آن، تنها درصدی از جنس کل پارچه را به خود اختصاص می دهد.

طرح های مختلف پیراهن اداری مردانه

طراحان و تولیدکنندگان پوشاک همیشه سعی می کنند با ارائه طرح‌ های گوناگون و جذاب نظر خریداران را به سمت کالای خود جلب کنند.

طرح‌های مرسوم و مورد استفاده در دوخت پیراهن‌ ها نیز عبارتند از:

  • پیراهن ساده و تک رنگ مردانه
    پرکاربردترین و معمول‌ ترین نوع پیراهن همان پیراهن های ساده و تک رنگ هستند. برای ساختن استایل های گوناگون و ست کردن سایر اجزا با پیراهن های تک رنگ کار سختی را پیش رو ندارید، چرا که نگران عدم همخوانی طرح ها نخواهید بود و تنها لازم است کمی به تناسب رنگ ها دقت داشته باشید.
    در کنار این پیراهن می‌ توانید بدون هیچ محدودیتی از شلوار پارچه ای، شلوار کتان و یا حتی شلوار جین نیز استفاده کنید و استایل خاص خود را بسازید.
  • پیراهن راه راه مردانه
    پیراهن های راه راه با توجه به امکان تفاوت ضخامت خط‌ ها، فاصله آن ها از هم و حتی جهت عمودی یا افقی خطوط، می توانند طیف وسیعی از طرح‌ ها را ایجاد کنند که هر کدام برای گروهی از افراد جذاب خواهد بود. مثلا برخی خطوط نازک و با فاصله کم را ترجیح می دهند و برخی دیگر خطوط ضخیم تر و یا فاصله بیشتر بین خطوط را می پسندند.
    این طرح نیز قابلیت ست پذیری با شلوارهای مختلف را داراست. البته باید توجه داشته باشید که تنها برخی از انواع پیراهن‌ های راه راه برای مجالس و مناسبات رسمی مناسبند و اکثریت آن ها برای استایل های کژوال کاربردی می باشند.
  • پیراهن چهارخانه و طرح‌ دار مردانه
    پیراهن مردانه چهارخانه از رایج‌ ترین لباس‌ های مورد استفاده در استایل‌ های کژوال است. ابعاد و تراکم طرح چهارخانه می‌ تواند گستره ای از درشت تا ریز و متراکم تا کم تراکم را داشته باشد. همچنین ممکن است طرح مورد نظر واضح یا محو باشد.
    برخی از پیراهن‌ ها نیز به جای طرح چهارخانه، با طرح های گوناگونی از جمله طرح برگ، بته جقه و غیره تزئین می شوند که اصطلاحا به آن ها پیراهن هاوایی می گویند.
    از آنجا که پیراهن بخش عمده‌ ای از حجم دید افراد را به خود اختصاص می دهد، این که این بخش از پوشش انتخابی چهارخانه و طرح دار باشد، توجه به این موضوع را می‌ طلبد که سایر اجزا استایل با دقت بیشتری انتخاب شود تا در مجموع تیپ جذاب و چشم نوازی داشته باشید. به طور مثال برای انتخاب شلوار بهترین گزینه شلوار کتان یا جین ساده و بدون طرح می باشد.

خرید پیراهن اداری مردانه

سایز پیراهن اداری مردانه

برای انتخاب سایز مناسب پیراهن مردانه، چند مورد را باید اندازه گیری کرد. این موارد که همان اندازه قسمت‌ های کلیدی و مهم در پیراهن می باشد، شامل دور یقه، قد آستین، سر شانه، دور سینه، دور کمر و قد کار می باشد.

نهایتا برای سایز‌بندی پیراهن‌ ها، فارق از این که رسمی باشد یا اسمارت و کژوال (روزمره)، پیراهن آستین بلند باشد یا آستین کوتاه، معمولا سایزها از ایکس اس (کوچکترین سایز) شروع شده و به ترتیب طبق سایزهای اس، ام ،ال، ایکس ال، دو ایکس ال، سه ایکس ال سایز به سایز بزرگ تر م یشود تا نهایتا به چهار ایکس ال که بزرگترین سایز است برسد.

اگر چه ممکن است هر پیراهنی دارای تمامی سایزها نباشد، ولی می توانید مطمئن باشید که سایزهای پر‌مخاطب‌ تر یعنی ام تا ایکس ال برای هر پیراهنی که بپسندید عرضه شده است، پس اگر در این بازه از سایز‌ بندی قرار دارید، تنها مورد تعیین کننده اقدام به موقع برای خرید است چرا که در هر سایز از هر مدل پیراهن، تعداد محدودی تولید و عرضه می شود.

پیراهن اداری مردانه

پیراهن اداری مردانه را می توان پر تکرار‌ ترین تن‌ پوش موجود در کمد آقایان نامید.

علت این موضوع نیز گستردگی و تنوع طرح، رنگ و نوع پیراهن های اداری است که در کنار پر‌کاربرد و پراستفاده بودن آن ها، پیراهن‌ های اداری را به محبوب‌ ترین پوشاک کار آقایان تبدیل کرده است.

نکات مهم در خرید پیراهن اداری مردانه

برای داشتن خریدی رضایت‌ بخش باید به نکات مختلفی توجه کنید. این موارد شامل جنبه‌ های ظاهری و همچنین توجه به متریال و سایر موارد است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

دو برش اصلی و پر‌کاربرد که در تولید پوشاک آقایان استفاده می شوند عبارتند از:

  • برش کلاسیک (رگولار)
    اگر می خواهید فرم و کپ این پیراهن را تصور کنید، می توان گفت این همان مدل پیراهنی است که حتما بر تن پدر یا پدربزرگ خود دیده اید. مهم ترین ویژگی و تفاوت این نوع برش با سایر کپ‌ ها، آزاد بودن این لباس بر روی تن می باشد که همین مساله باعث شده تا این کپ برای پوشیده شدن در زیر کت و برای مجالس و مراسم های رسمی، مناسب‌ ترین انتخاب باشد.
  • برش اسلیم فیت
    در طول تاریخ همیشه افراد جوان‌ تر سعی داشتند متفاوت از نسل والدین خود به نظر بیایند. پوشیدن یک پیراهن بدون کت هم اتفاقی بود که به مرور زمان رخ داد و در نتیجه این که پیراهن چه فرمی داشته باشد اهمیت بیشتری پیدا کرد. در آن زمان بود که پیراهن های اسلیم فیت طراحی و تولید شدند که کپ جذب‌ تر آن ها باعث جذابیت ظاهری بیشتر و خوش پوش‌ تر به نظر آمدن افراد می شد که طبیعتا مقوله مهمی برای جوانان به حساب می‌ آمد. فیت بودن این قواره بر روی تن قطعا باعث کاهش آزادی عمل نسبت به مدل‌ های کلاسیک می شد اما این ایراد در مقابل داشتن استایلی چشم‌ نواز چندان پر اهمیت نبود. این کپ پیراهن از همان زمان که برای اولین بار ارائه شد مورد توجه قرار گرفت و تا به حال نیز همچنان پر طرفدار است.

سوالات متداول

  • پیراهن اداری مردانه چیست؟
  • نکات مهم در خرید پیراهن اداری مردانه کدامند؟
  • جنس پارچه پیراهن اداری مردانه از چیست؟
  • طرح های مختلف پیراهن اداری مردانه کدامند؟
  • سایز انواع پیراهن اداری مردانه چند است؟

شما به راحتی می توانید انواع پیراهن های اداری مردانه خود را خریداری کنید، برای خرید کافی است با شماره های درج شده در سایت تولیدی لباس فرم بافتینه تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =