لباس کار خلبانی لباس فرم بافتینه

 لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از جنس الیاف طبیعی یا درصدی از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی و در مواردی الیاف شیمیایی یا صنعتی ساخته شده است. هرچه الیاف استفاده شده طبیعی تر باشد، این لباس مقاومت بیشتری در برابر گرما و حرارت آن دارد و باعث افزایش طول عمر این محصول می شود.لباس کار خلبانی طبق استاندار های اروپایی طراحی و تولید می شود که ایمنی لازم از بدن و تنه را در محیط کاری تضمین می کند.

خرید لباس کار یکسره خلبانی

مشتریان محترم می توانند برای خرید این محصول با کارشناسان فروش مجرب لباس فرم بافتینه تماس حاصل نموده و با توجه به راهنمایی های تخصصی این کارشناسان، محصول مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنید.

 

لباس کار خلبانی لباس فرم

یکی دیگر از مشخصات لباس کار یکسره خلبانی

لباس کار یکسره (مدل خلبانی ) در گروه لوازم ایمنی قرار داشته و به عنوان یکی از وسایل قابل محافظ فردی در محیط کاری استفاده می شود. این لباس کارها جزایی از کاپشن و شلوار کار بهم چسبیده و یکسره ای است که ایمنی فرد را به هنگام کار تامین می کند. این لباس ها ضد حساسیت پوستی هستند و استفاده از پنبه در تولید این لباس کارها را به گزینه ای مناسب برای محل هایی با شرایط مختلف تبدیل می کند.

پوشیدن کاملی که در لباس کار یکسره خلبانی مطرح است، از ورود آلودگی های محیطی به داخل لباس مانع شده و سلامت افراد را در انجام کار تامین می کند. لباس کار یکسره خلبانی به دلیل پوشش یکدست خود در شرایط آب و هوایی سرد باعث گرم شدن بیشتر فرد می شود، بعلاوه پارچه ی ساخته شده لباس کار یکسره تراکم بالایی دارد که استحکام بیشتری داشته و در برابر چروک شدن مقاومت بیشتری دارد.

با تشکر از توجه شما عزیزان که مطلب ما را با دقت خواندید:)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =