تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

نکته اول: لوگو

لوگوی شرکت خود را برای چاپ روی لباس طراحی کنید. گزینه بهتر این هست که با انواع چاپ روی پارچه از تولید پیراهن مشاوره بگیرید. در صورتی که چه نوع چاپ و یا گلدوزی برای بهتر نشان دادن لوگوی شما بر روی ژاکت و یا لباس مناسب است. از طریق شرکت تولید کننده تیشرت تبلیغاتی بافتینه می توانید با انواع پارچه ساده پنبه ای، لباس جودون، فلامنت و  ملانژ آشنا شوید و  آنها را مقایسه کنید.

با توجه به سرمایه خودتان که دارید، انواع پارچه مورد نظر خود را بینشان انتخاب کنید. در نظر بگیرید انواع چاپ سیلک بر روی پارچه های فلامنت و ویسکوز و تیشرت اسپان ممکن است و انواع گلدوزی ها بر روی سایر پارچه ها مورد پذیرش می باشد. جتی تاثیر گلدوزی لوگو در شستن بیشتر می شود.

نکته دوم: شعار تبلیغاتی

شعار تبلیغاتی شما  را می توانند انتخاب و روی لباس اجرا کنید. شعار تبلیغاتی حتی تصویری جذاب می تواند باشد، که به قدرت جذب مشتری منجر شود. تصاویر بزرگ با گرافیک قشنگ که خود برای بیننده سوال پر انگیزه ای داشته باشد و حس کنجکاوی بیننده را در مورد تجارت شما تحریک کند.

نکته سوم: انتخاب مصرف کننده

اگر شما برای مشتریان خود تیشرت تبلیغاتی سفارش می دهید باید آنها را درجه بندی کنید به دلیل اینکه قرار است خانم ها اون لباس ها را تن خود کنند یا آقایان و یا اینکه مخاطب شما کودکان یا نوجوانان هستند. هر نوع پوشش برای تبلیغات تاثیرگذار است، حالا چه پیراهن باشد یا مانتو، شال و یا حتی شنل بازی برای کوردکان. خلاقیت در نوع انتخاب پوشاک تبلیغاتی یکی از تاثیر گذارترین گام های تبلیغاتی است.

نکته انتخاب تیشرت تبلیغاتی

 

تیشرت تبلیغاتی لباس فرم

تبلیغات با تیشرت جزایی از صنعت تبلیغاتی کشور است. شما می توانید اکثر مشتریان را از طریق لباس تبلیغاتی یا تیشرت برای خودتان بدست بیارید. پیام تبلیغاتی که شما روی لباس تبلیغاتی ایجاد می کنید، می توانند قدرت تجارتی که دارید را به گوش مشتریان برسانند. در این مطلب تلاش می کنیم تا روش های تبلیغ با یک تی شرت را برای شما به زبان ساده بگوییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =