اهمیت لباس کار
لباس کار بخشی از امضای یک مجموعه ،اداره ، هتل یا رستوران است. جستجوگرانی که با هماهنگی پیامهای یک سازمان سروکار دارند ، توجه می کنند که تقسیم همه جنبه های خدمات باید هماهنگ باشد تا زمینه خدمات به صورت واضح مشخص شود که لباس باید جزئی از آن پیام هماهنگ باشد.
این مفهوم ممکن است برای اجرای در یک مجموعه معتبر باشد ، اما در یک عمل پیچیده مانند ادارات و شرکت های بزرگ ، تعدد لباس می تواند همگرایی را به چالش بکشد.
نماد قدرت
رضایت مشتریان بدون شک یکی از اهداف اصلی یک سازمان است و نظرسنجی نشان می دهد که لباس ها می توانند تأثیر غیرمستقیم در این هدف داشته باشند.
اول ، لباس کار می تواند نمایش سازمان را ارتقا بخشد ، و دوم ، لباس کار می تواند به اعتماد به نفس کارمندان در خدمت به آن میهمانان کمک کند
لباس کار ها بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی برای تمامی ادارات و شرکت های بزرگ هستند ، در انتخاب لباس کار بیشتر از نماد های بازاریابی ، استفاده بیشتری وجود می شود.
ملاحظات طراحی واحدها باید در برابر اثرات منفی بالقوه بر روی انتخاب کارکنان سنجیده شود.
طراحی لباس کار
مطمئناً هنگامی که سازمان در حال نوسازی یا طراحی مجدد است ، کارمندان می توانند در انتخاب لباس جدید شرکت کنند.
طراحان لباس کار باید چگونگی ساختن یک لباس فرم را در نظر بگیرند که بدون در نظر گرفتن نوع بدن از نظر همه افراد خوب به نظر برسد ، زیرا مردم انتظار دارند لباس ها ظاهر خود را ارتقا بخشند.
ما می دانیم که لباس کار ، به عنوان بخشی از طراحی داخلی ، اغلب مدتها قبل از شروع به کار یه سازمان انتخاب می شود.
با این وجود ، مدیران می توانند کارمندان را به مرحله نهایی انتخاب لباس کار ، در زمان پیش آماده سازی ، برسانند.
مطمئناً هنگامی که سازمان در حال نوسازی یا طراحی مجدد است ، کارمندان می توانند در انتخاب لباس جدید شرکت کنند.
.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.