اصول عملکرد بافتینه
کیفیت بقا است:
به طور مداوم در تلاش برای رسیدن به اتمام انتظارات مشتریان در هر محصول با مارک بافتینه هستیم.
متحد برای ایجاد نیرو:
احترام ، احترام به تنوع هر فرد و هویت هر محلی اصولی است که ما برای آنها هدف داریم.
همزیستی:
ما اعتقاد داریم که ما باید با تأمین کنندگان و مشاغل دیگر روابط مناسب و متقابل را حفظ کنیم. داشتن دوستانه ترین رابطه برای جلب حمایت مشتریان.
صادقانه ، صادقانه و مترقی:
کلید همزیستی و پیشرفت است که با رفتارهای فرهنگی نشان داده شده است که مسئولیت هر فرد و شرکت است.
مراقبت از مشتری:
برای اینکه بتوانیم در مکالمات صمیمیت ایجاد کنیم ، همیشه ارتباط برقرار می کنیم و خواهان برقراری ارتباط خوب هستیم ، محصول را درک میکنیم تا اصیل ترین محصولات را به مصرف کنندگان برسانیم.
همیشه آموزش ، بهبود توانایی ، بینایی ، مهارت و ایده آل برای کارمندان را در نظر داریم تا بتوانیم بهترین کیفیت را عرضه کنیم.
خلاقیت تیمی برای تولید بهترین لباس کار
همراهی با تیمی از طراحان که همیشه در حال جستجوی ، خلاقیت و تلاش زیاد هستند و یک سیستم تولیدی با کارمندان ماهر و مجرب بسیار ارزشمند است.
کارکنان خیاطی در بافتینه که مایل به دستیابی و کامل ترین محصول هستند ، همیشه در هر مرحله از تولید ، برش ، مونتاژ و کیفیت را قرار می دهند.
از آنجا که از نظر بنیانگذار بافتینه ، کیفیت همیشه با اعتبار و محصول کامل همراه است ، بنابراین هر بخش باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد یا این کوچکترین عملکرد است.
سیستم ماشین آلات و تجهیزات در کارخانه پیشرفته ، وارد شده و دائماً تغییر می یابد تا از روند ، ظرفیت و تقاضای خدماتی که روز به روز نوآوری می شود ، استفاده شود.
ارزش محصول بافتینه:
کارکنان حرفه ای چهره ی شهرت نام تجاری بافتینه است.
محصولات بافتینه نتیجه خلاقیت ، تلاش و فداکاری تیم کارکنان تولیدی لباس فرم بافتینه است.
ماموریت بافتینه
مأموریت شناسایی برند که به مشتریان شما کمک می کند تا همیشه نام تجاری خود را به خاطر بیاورید و رنگ و فرم لباس شخصی خود را مشاهده کنید.
نه تنها نام شناسایی برند ، بافتینه همچنین گرایش مدرن و خلاقانه ای را به دنبال می آورد که از شیوه مدرن پیروی می کند ، اما هنوز هم حسن نیت طراحی های قبلی نیست.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.