لباس کار لباس فرم

سبک های خاص البسه آشپزی

سبک های تولیدی لباس فرم بافتینه از جیب ها ، پشت های طولانی تر ، دریچه های زیر بغل ، برگه بند بند ، و یقه های محفظه داخلی برای ایجاد پیراهن کار آشپز با تناسب شخصی برخوردار است.

پیراهن کار آشپز ما یک انتخاب گاه به گاه و حرفه ای است که به راحتی از محل کار به خیابان ها منتقل می شود. ما انواع پیراهن آشپز شیک و کاربردی متنوع را برای فروش در تولیدی لباس فرم بافتینه

داریم  پیراهن های آشپز  با کیفیت را در سبک هایی پیدا کنید.

لباس کار لباس فرم

لباس کار رستورانی

تولیدی لباس فرم بافتینه طیف کاملی از لباس فرم رستوران و لباس هتل را در اختیار شما قرار می دهد. ما یک انتخاب گسترده لباس برای رستوران ها برای کل تیم داریم.

مجموعه لباس های راحت ، کاربردی و مدرن رستوران ما دارای لباس فرم سرور ، لباس آشپز ، لباس آشپزخانه ، لباس میزبان ، لباس مدیریتی و موارد دیگر می باشد.

شما می توانید طرح های شیک را برای لباس در قسمت جلوی و پشت لباس  کارمندان را در تولیدی لباس فرم بافتینه پیدا کنید. ما برای متخصصان صنعت از جمله رستوران های سرآشپز و سرور ، شلوار

سرآشپز ، کت آشپز ، پیراهن کار ،  لباس ، جلیقه ، جلیقه و کلاه ، لباس مخصوص رستوران های سفارشی ایجاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لباس و لباس های باورنکردنی رستوران ما ، با ما تماس بگیرید یا برای مشاوره با ما برنامه ریزی کنید!

پیراهن کار آشپز

در تولیدی لباس فرم بافتینه انتخاب قابل توجهی از پیراهن های سرآشپز را برای متخصصان صنعت ایجاد کردیم که به دنبال طراحی های مدرن تر هستند.

راحتی و انعطاف پذیری در جزئیات پیراهن های آشپز سفارشی تولیدی لباس فرم بافتینه را کشف کنید.

سرآشپز ، سرور رستوران و پیش بندهای آشپزخانه

ما انتخاب برجسته ای از پیش بندهای آشپزخانه و آشپزخانه برای آقایان ، خانمها و بچه ها داریم. ما سرآشپز با کیفیت ، سرور رستوران و پیش بندهای آشپزخانه خود را با کارایی در ذهن طراحی می کنیم.

طیف گسترده ای از گزینه های جیب ، تسمه های قابل تنظیم گردن و کمر و گزینه های پارچه ای را ارائه می دهد. این که آیا شما به دنبال یک سرآشپز ، سرور یا کارگران مهمان نوازی هستید ، ما پیدا

کردن سبک برای کل خدمه را آسان می کنیم.

پیش بندهای سفارشی ما ضمن افزایش سبک کار کسانی که در جلوی خانه کار می کنند عملکرد خانه پشتی را بهینه می کنند.

تولیدی لباس فرم بافتینه جدیدترین روند در پیش بندهای آشپزخانه و آشپز را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =