کار در محیط های کاری باز با لباس های کار بافتینه

لایه های لباس کار

اما با یک لایه پایه می توانید بدون نیاز به حجم زیاد ، بدن خود را گرم نگه دارید. طیف وسیعی از لباس های زمستانی پیشرفته به گونه ای طراحی شده است که بسیار کاربردی هستند ، این بدان معنی است که با افزودن یک یا دو لایه اضافی  و یک ژاکت  می توانید از خود در برابر سرما محافظت کنید در حالی که انعطاف پذیری و سهولت حرکت خود را از دست ندهید.

تولید لباس های کار

در تولیدی لباس فرم بافتینه ، ما همیشه لباس کار ها را با توجه به خواسته های مشتریان خاص و کاربردهای صنعتی طراحی می کنیم.

کسانی که در کار و صنعت فعالیت فعالیت می کنند ، اغلب مجبورند ساعتها یک بار روی زانوی خود بمانند ، که ممکن است آزار دهنده باشد. به همین دلیل است که بسیاری از شلوار های مخصوص کارگر ما دارای درج زیر پایی زانو است که برای استفاده در لنت های زانو ساخته شده است.

کار در محیط های کاری باز با لباس های کار بافتینه

کار در محیط باز

کسانی که در خارج کار می کنند باید خود را از گزند سرما محافظت کنند ، به خصوص در ماه های سرد زمستان که سرما به شدت افزایش میابد.

مسئله این است که ، کت و کاپشن های سنگین کار می توانند آنقدر حجیم و آویز باشند که حرکت را محدود کنند ، که این امر می تواند انجام برخی کارها را دشوار کند  برای کسانی که در ساخت و ساز و صنعت کار می کنند ایده آل نیست.

برای دست یابی به بهترین کت و کاپشن های بافتینه بهترین راه این است که با مشاوران ما در دفتر مرکزی در تهران و در دفتر فروش جنوب کشور در شیراز در ارتباط باشید و بهترین محصولات زمستانی بافتینه را خریداری کنید.

امکانات لباس های کار بافتینه

بالشتک های زانو زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما برای دستیابی به راحتی در کار ، ترکیبی کامل از زانو بند های بافتینه و شلوارهای کارگری ، تجاری و حرفه ای ما را انتخاب کنید.

پد های زانویی ما سبک اما در عین حال سخت پوش ، محجوب و در عین حال فوق العاده موثر هستند  از نظر اقتصادی برای استفاده توسط افراد حرفه ای طراحی شده اند.

اگر حتی به محافظت بیشتری نیاز دارید ، پد های مخصوص زانوی ما متناسب با شلوار  طراحی شده اند. با طول طولانی تر ، آنها محافظت بیشتری را برای هنگام کار روی زانو ها ایجاد می کنند ، در حالی که شلوارهای همراه با تمام قدرت ، راحتی ، دوام و سهولت حرکت شما نیاز به انجام وظیفه خود را دارند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید کیفیت بالای لباس های کار است. از حمایت های شما متشکریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =