امنیت با لباس های کار

لباس های کار تولیدی لباس فرم بافتینه

ما متوجه شدیم که اکثر لباس کار های فضای باز در رنگ های سبز تیره و سایه های روشن بنفش ، زرد و قرمز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

هر چند کت و کاپشن های ما در رنگ های شیک مشکی و ذغالی همراه با شبرنگ های نارنجی ظریف در دسترس هستند تا ظاهری چشمگیر داشته باشند.

کاپشن های پوشیده از پشم گوسفند همیشه محافظت زیادی از کارگران در محل کار انجام می دهند ، اما مزیت اصلی آنها این است که احتمالاً از همه لباس های کار راحت تر هستند.

لباس های کار قابل اعتماد بافتینه

اکثر افرادی که در تجارت یا صنعت کار می کنند خواهان لباس های کار قابل اعتماد هستند  همان چیزی که هنگام کار در یک کار خاص خواستار به آن رجوع می کنند.

الهام بخشی ما هنگام طراحی طیف وسیعی از لباس کار ها مد روز دنیا بوده است. لباس های کار ما توجه به استاندارد های ایران و با توجه به محیط های کاری طراحی و تولید میشوند به همین دلیل بسیار قابل اعتماد هستند.

امنیت با لباس های کار

محافظت کامل از بدن استفاده کنندگان

ما یک سری کت و کاپشن تولید کرده ایم که برای محافظت کامل در برابر عناصر طراحی شده اند ، در حالی که از اکثر قریب به اتفاق لباس های موجود در فضای باز شیک تر به نظر می رسند.

از آنجا که از جدیدترین گرایش های محیط های باز الهام گرفته ایم ، کت و کاپشن های ما این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از طیف وسیعی از کارهای بیرونی لذت ببرید ، در حالی که به دنبال خرید هرچه بهتر  تجهیزات خارجی هستید.

ایجاد بهترین لباس های کار

ما می خواهیم طیف وسیعی از لباس های کار را برای صنعت سبک و تجارت ایجاد کنیم که راحتی و آشنایی یک  قدیمی را به همراه داشته باشد ، اما برخی از ویژگی های کاملاً مدرن را به آن اضافه کرده ایم  همه در عین حال شیک تر و پویا تر از بیشتر لباس های موجود هستند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه تولید لباس های کار با کیفیت بالا برای کسب رضایت مشتریان میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در دفتر مرکزی در تهران و دفتر فروش جنوب کشور در شیراز در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =