انواع مختلف لباس کار چیست؟

تکنسین خودرو

تکنسین‌های خودرو به پیراهن‌هایی بادوام نیاز دارند که موقعیت‌های سخت آنها را حفظ کند. بیشتر استایل ها دکمه دار هستند و شامل آستین های کوتاه و بلند می شوند. مدل های دیگر موجود عبارت از ژاکت و روپوش هستند. همه سبک ها به اندازه کافی بادوام هستند تا لکه های روغن و مایع سوزاننده را کنترل کنند. علاوه بر عرضه پیراهن‌های تکنسین سفارشی و عمومی، می‌توانید پیراهن‌هایی را برای کارمندان تمام تولیدکنندگان بزرگ خودرو پیدا کنید.

یونیفرم و پوشاک

اگر کسب و کار شما تصمیم گرفته است که سفارش لباس فرم برای کارمندان را آغاز کند، ممکن است تعجب کنید که چه نوع لباس هایی برای خرید موجود است. گزینه های زیادی از جمله صنعتی، شغلی، رستورانی، فرآوری مواد غذایی و پزشکی وجود دارد. هنگام انتخاب، باید صنعت خود و رسمی بودن یونیفرم هایی را که ترجیح می دهید در نظر بگیرید.

انواع مختلف لباس کار چیست؟

صنعتی

یونیفرم های صنعتی معمولاً از پیراهن های کار آستین کوتاه و بلند و شلوار تشکیل شده است. پیراهن ها از مواد محکم بافته شده ساخته شده اند که بادوام و در عین حال راحت هستند. نوع صنایع ایده آل برای این یونیفرم ها شامل مشاغل ساختمانی و کارخانه ها می باشد. برخی از یونیفرم های صنعتی شامل فناوری پیشرفته هستند. این پارچه ای است که راحتی و دوام را در مدت زمان طولانی و شستشوهای زیاد ارائه می دهد.

حرفه

گزینه های شغلی شامل لباس های فرم ایده آل برای دفاتر است. این پیراهن ها غیررسمی هستند، اما همچنان حرفه ای هستند. مدل‌ها عبارتند از پیراهن‌های دکمه‌دار با آستین‌های کوتاه و بلند، پیراهن‌های جین و پلیورها. هر یک از این سبک ها می توانند برچسب های سفارشی به پیراهن ها اضافه کنند. این نوع از استایل یکنواخت به اندازه کافی راحت و حرفه ای برای پوشیدن در جلسات خارج از دفتر است.

فرآوری مواد غذایی

یونیفرم های فرآوری مواد غذایی نیاز به فرآیند تمیز کردن خاصی دارند. به همین دلیل، این یونیفرم‌ها بسیار بادوام هستند، تا بتوانند فرآیند تمیز کردن را سخت نگه دارند. اقلام یکنواخت شامل کت، مانتو، شلوار و پیراهن های دکمه دار آستین بلند یا کوتاه است. گزینه دیگر کت قصابی است که می توان آن را سفارشی کرد.

رستوران

لباس های فرم رستوران منحصر به فرد هستند، زیرا گزینه های زیادی وجود دارد که یک شرکت می تواند از بین آنها انتخاب کند. سرآشپزها می توانند کت های رسمی سرآشپز را بپوشند، یا شرکت شما می تواند یک روپوش قصابی یا دکمه دار ساده را انتخاب کند. علاوه بر این، می توانید لوازم جانبی مانند پیش بند و مانتوهای خنک تر را سفارش دهید. تمام پارچه ها معمولا بادوام و مقاوم در برابر لکه و جمع شدن هستند.

پزشکی

لباس های پزشکی انتخاب گسترده ای را ارائه می دهند. رایج ترین لباس های پزشکی اسکراب است. اسکراب ها در سبک های مختلف، مردانه و زنانه عرضه می شوند. به غیر از اسکراب های ساده، بسیاری از شرکت ها چاپ های مخصوص یا سفارشی سازی شده را ارائه می دهند. اسکراب ها تنها لباس های پزشکی موجود نیستند. سایر گزینه های محبوب عبارتند از ژاکت های گرم کننده، کت های کوتاه، کت های آزمایشگاهی و لباس های عمل جراحی. لباس‌های پزشکی از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند که می‌توانند لکه‌ها و بسیاری از شست‌وشوها را به ویژه در ماشین‌های لباسشویی صنعتی تحمل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس فرم شغلی، با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پنج =