معرفی البسه های ضد آب و ضد آتش

جنس لباس های ضد آب

فرم لباس کار ضد آب زمستانه با آستر نمد، آستر خز و آستر پشم شیشه تولید می شود. نیز لباس کار ضد آب زمستانی باید دارای کلاه گرم و ضد آب باشد، چرا که قسمت سر بدن به سرما بسیار حساس تر می باشد. اما این همه‌ی لباس کار و لباس کار ضد آب که می توانیم در زمستان خیلی سرد استفاده کنیم نیست.

استفاده از آستر در طراحی لباس کار ضد آب زمستانی، کمک بسیار زیادی به جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل و خروج گرمای بدن به خارج می شود.

آستر لباس کار ضد آب زمستانی به صورت عمومی در سه نوع تولید می شود.

استفاده از لباس گرم کن زیر لباس کار ضد آب

هر چقدر میزان درصد پنبه استفاده شده در لباس گرم بیشتر باشد و ضخامت کمتری برخوردار باشد، علاوه بر حفظ دمای بدن، حرکت فیزکی افراد را کاهش نخواهد داد.

با استفاده از یک لباس گرم ( گرمکن و شلوار) در زیر لباس خود، مقدار گرما را می توان به آسانی دو برابر و کار را برای فرد خوشایند کرد.

معرفی البسه های ضد آب و ضد آتش

 لباس کار ضد آتش

این البسه دارای خواص ضد اشتعال، ضد باکتری، خنک کنندگی و آب گریزی دانسته و آن ها را برای استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ذوب فلزات، برشکاری و جوشکاری مناسب معرفی کرده است.

از البسه ضد اشتعال در محیط‌ های گازی به منظور استفاده در مرکزهای آتش نشانی و گروه‌ های ایمنی از سوی شرکت‌ ها و کارخانجات فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استقبال می شود.

لباس کار ضد آب یکسره

برای راحت بودن بیشتر در محیط کار خود می توانید از لباس کار یکسره خلبانی استفاده کنید.

لباس کار یکسره خلبانی که قسمت کاپشن و شلوار آن به هم وصل است و به سرعت می توان آن را پوشید که به وسیله یک زیپ بسته می شود و سازوار برای محیط هایی است که آلودگی محیط زیاد است و همچنین برای فصل های سرد سال قابل استفاده می باشد.

لباس کار ضد آب دو تیکه

باید به ابن مسئله توجه کرد هر لباسی درخور هر محیطی نمی باشد و باید با توجه به محیط کاری و شرایط محیطی، لباس کار مخصوص به آن را بپوشید.

به کاپشن و شلوار به صورت مجزا گفته می شود و با دقت به شرایط محیط کاری خود می توانید از کاپشن یا شلوار لباس کار استفاده کنید.

برای خرید انواع البسه های کار کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا به بهترین ها دست یابید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =