آشنایی با پارچه پیراهنی کتان برای دوخت پیراهن کار مردانه

آشنایی با پارچه پیراهنی نخی برای دوخت پیراهن کار مردانه

یکی از پارچه‌ های ارزان و اقتصادی پارچه نخی پیراهنی است. از پارچه‌ نخی می‌ توانید برای دوخت پیراهن مردانه خنک و راحت که برای اقلیم‌ های گرم و روزهای گرم سال مناسب است، استفاده کنید. علاوه بر این‌ ها این پارچه بسیار با کیفیت است و برای تولید آن غالبا از الیاف طبیعی استفاده می‌ شود.

علاوه بر کیفیت مناسب و جنس خوبی که این پارچه دارد، تنوع در طرح و رنگ پارچه نخی نیز زبانزد خاص و عام است و شما می‌ توانید از از این پارچه برای تولید پیراهن‌ های ساده یا طرح‌ دار استفاده کنید.

این پارچه آبرفت دارد و ممکن است پس از شستشو سایز لباس تغییر کند و کوچک تر شود، بنابراین بهتر است که به نحوه نگهداری و شستشو این پارچه دقت زیادی داشته باشید.

پارچه پیراهنی نخی در کارخانه‌ های تولید پارچه بسیار زیادی به تولید می‌ رسد و می‌ تواند انتخابی درست برای پارچه پیراهن مردانه ساده یا طرح‌ دار باشد.

آشنایی با پارچه پیراهنی تترون برای دوخت پیراهن کار مردانه

پارچه تترون که در انواع مختلفی تولید می‌ شود و به نوعی می‌ توان گفت که یک پارچه همه‌ کاره است، برای تهیه انواع منسوجات زنانه و یا مردانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاربردی است. پارچه تترون نیز مانند پارچه نخی از قیمت مناسبی برخوردار است و سبک و راحت است.

پارچه تترون پیراهن مردانه در عرض‌ ها و گرماژهای مختلف تولید می‌ شود و غالبا در عرضی بین صد و پنجاه تا صد و نود سانتی‌ متری از جنس الیاف طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی از این الیاف طبیعی و یا مصنوعی برای تولید پارچه پیراهن مردانه ساده و یا طرح‌‌ دار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

وجود الیاف پنبه در نرمی و لطافت، کاربرد بیشتر و کیفیت بیشتر پارچه اثر گذار است و می‌ تواند عاملی مهم در افزایش کاربرد انواع پارچه تترون برای تهیه لباس‌ های زنانه و مردانه باشد.

آشنایی با پارچه پیراهنی کتان برای دوخت پیراهن کار مردانه

آشنایی با پارچه پیراهنی ترگال برای دوخت پیراهن کار مردانه

یکی دیگر از مناسب‌ ترین پارچه‌ ها برای تولید پیراهن‌ ها، پارچه ترگال است.

این پارچه کاربردی که برای تولید انواع لباس‌ کار نیز کاربرد دارد، در دو مدل ساده و کجراه در بیشتر کارخانه‌ های نساجی به تولید می‌ رسد.

پارچه ترگال می‌ تواند از جنس الیافی مثل ویسکوز، پلی‌استر و فلامنت در گرماژها و عرض‌ های متنوعی به تولید برسد.

اگر سعی دارید تا بهترین پارچه ترگال بازار را برای تهیه پیراهن مردانه خود تهیه کنید، بهتر است ترگالی را انتخاب کنید که ثبات رنگی داشته باشد، تل شدگی نداشته باشد، مقاومت بالایی داشته باشد و تراکم بافتی استانداردی را داشته باشد.

آشنایی با پارچه پیراهنی آکسفورد برای دوخت پیراهن کار مردانه

یکی از انواع پارچه‌ هایی که برای تولید پیراهن مردانه می‌ توان از آن استفاده کرد، پارچه پیراهنی تترون آکسفورد است.

این پارچه اولین بار توسط دانشجویان دانشگاه آکسفورد مورد استفاده قرار گرفت و در ادامه به همین نام نیز مشهور شد.

این پارچه دارای واریته رنگی بسیار متنوعی است و در عرض‌ ها و گرماژهای زیادی تهیه می‌ شود.

آشنایی با پارچه پیراهنی کتان برای دوخت پیراهن کار مردانه

اگر مقاومت پیراهن مردانه برای شما مهم است، به شما پیشنهاد می‌ کنیم از پارچه کتان استفاده کنید.

پارچه کتان که لقب مقاوم‌ ترین پارچه را کسب کرده است، برای تولید منسوجات زیادی از قبیل پوشاک زنانه و مردانه، منسوجات خانگی، رومبلی، روتختی و غیره کاربرد دارد.

این پارچه که از جنس الیاف طبیعی گیاه کتان تولید می‌ شود، بسیار خنک، راحت، منعطف و با کیفیت است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

شما می‌ توانید با بررسی انواع مختلف این پارچه در کارخانه‌ های مختلف پارچه کتان مورد نظر خود را تهیه و برای تهیه پیراهن مردانه و یا هر منسوجات دیگری استفاده کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، شما می‌ توانید از پارچه‌ های دیگری مثل پارچه جناغی، پارچه جین، پارچه فلانل، پارچه ژاکارد، پارچه پوپلین و غیره جهت استفاده برای پارچه پیراهن مردانه ساده و تهیه پیراهن مردانه استفاده کنید.

تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهد، برای خرید انواع لباس کار های با کیفیت کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =