blank

لباس کار کارمندان

بخشی از مفهوم لباس کار در رفتار کارکنان از این ایده ناشی می شود که راه اندازی یک واحد در هر مجموعه برای کار کنان به معنای قدم گذاشتن در یک نقش است.

لباس کار اداری به عنوان یادآوری عمل می کند که به درگیر کردن طرح های خاص شناختی کمک می کند و در هر مجموعه یادا آور مسئولیت هر فرد میباشد .

پوشیدن لباس کار  و  قدم گذاشتن به نقش می تواند به کارمند در نمایندگی سازمان و خدمت به مشتری کمک کند.

لباس فرم اداری لباس فرم

 

عوامل مختلفی ممکن است بر درک مصرف کننده از کیفیت خدمات تأثیر بگذارد ، از جمله زمان صرف انتظار ، معالجه توسط کارمندان و یا بعضی اوقات ، فقط نگاه به مکان. تنها در ظاهر مکان نقش بسزایی دارند ، بلکه این توانایی را دارد که در برخورداری از سرویس با مشتری یا مهمان تأثیر بگذارد.

مبنای نظری برای استفاده از لباس کار ، مفهوم شناسایی بیرونی وضعیت و توانایی پاسخگویی از طریق سمبل های قابل مشاهده است.

این مفهوم شناسایی خارجی با تمایز لازم کارکنان از مشتریان و میهمانان در هر صنعت  می شود. در حالت ایده آل ، نشانه غیر کلامی ارائه شده توسط لباس باعث افزایش توانایی سازمان در خدمت به مشتریان و میهمان می شود. لباس می تواند رفتار کارکنان را به سوی هماهنگی بیشتر با اهداف و معیارهای رفتاری که توسط سازمان تنظیم شده است راهنمایی کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =