پارچه کتان

انعطاف در ضخامت پارچه کتان

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، به میزان نازکی و ضخامت آن بستگی دارد. برخی از لباس‌ های کار باید ضخامت بسزایی را در ساختار خود داشته باشند.

به همین سبب، از پارچه کتان با افزایش ضخامت در تولید لباس کار استفاده می‌شود. اما برای تولید برخی از لباس‌ های کار، باید درصد ضخامت در پارچه بسیار کمتر باشد. منعطف بودن پارچه کتان در ساختار خود، منجر به تولید پارچه کتان با ضخامت‌ های مختلف می‌ شود.

شستشو لباس با پارچه کتان

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، متناسب برای شستشوی آن است. در لباس کار با پارچه کتان، ابتدا باید از مواد شوینده استاندارد استفاده کرد. مواد شوینده استاندارد، موجب تمیزی مناسب و بدون آسیب دیدگی برای پارچه کتان می‌شود.

البته برای انداختن لباس کار با پارچه کتان در ماشین لباسشویی، ابتدا باید میزان حرارت وارد آمده بر لباس کار را تخمین زد. درجه حرارت موجود برای شستشو لباس کار، نباید خارج از استاندارد شستشو باشد. غیر استاندارد بودن میزان حرارت تنظیم شده برای شستشو لباس در ماشین لباسشویی، باعث از بین رفتن الیاف پارچه کتان در لباس کار می‌شود.

پارچه کتان

ویژگی‌ منحصر به فرد پارچه کتان

درخشندگی و شفافیت در پارچه کتان، از جمله ویژگی‌ های انحصاری این پارچه است. پارچه کتان، دارای ساختار گیاهی است. ساختار گیاهی در پارچه کتان به تمیز شدن آن به شکل ساده کمک شایانی می‌ کند. باقی ماندن جای لکه بر روی لباس کار با دوخت پارچه کتان، امکان ندارد. پارچه کتان، با خاصیت شستشو آسان آن، هیچ لکه‌ ای را در خود باقی نمی‌ گذارد.

کاربرد پارچه کتان برای دوخت لباس مردانه و زنانه به کار برده می‌شود. کاربرد پارچه کتان جدای دوخت لباس کار، مناسب برای انواع وسایل پارچه‌ ای دیگر است.

ویژگی پارچه کتان

کاربرد پارچه کتان در لباس کار، برای افزایش مقاومت لباس کار در فرایند انجام دادن فعالیت‌ های روزانه است. کاربرد پارچه کتان برای لباس کار، در زمان شستشو به راحتی تمیز می‌شود. زمان خشک شدن آن نیز نسبت به پارچه‌ های دیگر کوتاه‌ تر است.

منعطف و خنک بودن پارچه کتان، مناسب برای محیط‌ های گرم است. پارچه کتان، برای شرایط آب و هوایی گرم، مطلوب است. زیبایی و لطافت خاصی برای پارچه کتان و بهره مندی از آن در لباس کار وجود دارد.

از جمله وسایلی که به کمک پارچه کتان دوخته می‌شوند:

  • کوسن
  • روکش صندلی
  • ملافه
  • کیف
  • انواع دستمال
  • حوله

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 6 =