لباس کار زمستانی

انواع لباس کار زمستانی

انواع لباس‌ کار های زمستانه  دوخت شامل چهار دسته اصلی می باشد که عبارتند از:

کاپشن شلوارها

مدل‌ های کاپشن شلوار زمستانی برای مشاغلی مناسب هستند که الزاما باید در طی روز ساعاتی را در فضای آزاد مشغول به کار باشند، مانند: پیک‌ های موتور‌ی، نصاب کارگاه‌ ها‌ی درب و پنجره که در فضای آزاد هستند و بنا‌بر شرایط کاری ممکن است در هنگام بارندگی هم مجبور به ادامه فعالیت کاری خود باشند.

جنس رویه کاپشن شلوارها از نوع شمعی ضد آب می‌ باشد و بافت داخلی آن ها را از نوع خز کار می‌ کنند تا گرمای مناسبی داشته باشند و در بازار به اسم کاپشن شلوار های مخصوص کار نیز معروف هستند.

لباس کار زمستانی

بادگیر مردانه

انواع بادگیر‌ نوعی لباس کار مردانه است که برای مناطق شمالی کشور که حالت بارندگی زیادی دارند مناسب می‌ باشند و اکثرا مورد استفاده ماهی‌ گیران عزیز نیز می‌ باشد.

پارچه بادگیر‌ها الزاما باید از نوع شمعی پشت لاستیک (لباس لاستیکی) باشد تا خاصیت ضد آبی بالایی داشته باشند. کاربرد اصلی بادگیرها در زیر آب است و دوخت آن ها نیز باید ریز دوخت باشد تا آب از منافذ بین دوخت عبور نکند.

کاپشن کارگری

به صورت کاپشن شلوار می باشد و در بازار هم به اسم کاپشن شلوار نیز مشهور است.

شامل دو مدل کاپشن شلوار نمدی و کاپشن شلوار خزدار می‌ باشد، عمده تفاوت آن ها در بافت استفاده شده در دوخت آن ها می‌ باشد.

کاپشن مهندسی

به صورت کاپشن تک تولید می‌ شود و در بازار نیز به اسم کاپشن تک مهندسی معروف می‌ باشد.

دارای دو نوع استری لایکو و مخمل و رویه آن ها اکثرا از جنس پارچه کره ای یا کتان می‌ باشد.

لباس کار زمستانی برای حفظ ایمنی کار‌گرانی که در فضاهای آزاد مشغول به کار هستند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو تولیدی لباس‌ فرم بافتینه اقدام به تولید محصولات لباس‌‌‌ کار زمستانه در طرح ها و مدل‌ های مختلف کرده است. شما عزیزان می توانید انواع لباس کار های زمستانه را به راحتی سفارش دهید، برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =