لباس اداری مردانه چه ویژگی دارد؟

کاملا رسمی برای لباس اداری مردانه

اگر در ادارات و شرکت‌ هایی با فضای به شدت رسمی کار می‌ کنید، قطعا به یک ست لباس فرم کاملا رسمی نیاز خواهید داشت.

این استایلی است که بیشتر مدیران رده بالا به ویژه برای شرکت در جلسات کاری مهم انتخاب می‌کنند.

قواعد لباس رسمی اداری برای آقایان چیست؟

کت و شلوار یک، دو و یا سه دکمه خوش فرم و متناسب با اندام در رنگ‌ های طبیعی و بدون طرح مانند مشکی، سرمه‌ ای و طوسی.

کراوات و یا اکسسوری‌ های مشابه ساده با رنگ متناسب و غیر جلب توجه کننده. ساعت شما باید بند استیل و فرم کاملا رسمی و کلاسیک داشته باشد. از هر پارچه طرح‌ داری در مورد این اکسسوری‌ ها، اجتناب کنید.

کفش‌ های آکسفورد مشکی یا قهوه‌ ای که با رنگ کمربند و سایر بخش‌ های چرمی استایل مثل کیف هم خوانی داشته باشد.

کاملا روزمره اما مناسب محل کار باشد

اگر آن‌ قدر خوش‌ شانس هستید که محیط کار شما قوانین سخت گیرانه‌ ای برای لباس اداری ندارد، باید بدانید که مرز باریکی بین روزمره پوشیدن، خلاقانه پوشیدن و شکستن قواعد وجود دارد.

اگر خلاقانه لباس می‌ پوشید این نکته را در نظر بگیرید که لباس‌ های شما بازتابی از ویژگی‌ های شخصیتی شما است و دیگران می‌ توانند بر اساس آن چه می‌ پوشید شما را قضاوت کنند.

رنگ لباس رسمی مردانه

اگر می خواهید استایلی رسمی داشته باشید، پوشیدن کت و شلوار با رنگ روشن را فراموش کنید.

حتی اگر از کت و شلوارهای معمولی استفاده می کنید، توجه کنید که رنگ آن باید تیره باشد.

لباس اداری مردانه چه ویژگی دارد؟

لباس اداری آقایان

هنگام انتخاب لباس فرم برای کارکنان خود، درجه حرارت شرکت و یا اداره خود را در نظر بگیرید.

شما به دنبال آن هستید که کارکنان شما لباس های فرم راحتی داشته باشند تا بتوانند بهره وری بالایی در محیط کاری داشته باشند.

اگر دمای اتاق کار شما هفتاد و دو درجه باشد، لباس های یکدست که از مواد سبک، مانند پنبه ساخته شده اند انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

اگر این درجه حرارت برای برخی از کارمندان کمی بیش از حد سرد باشد، همیشه می توانید به آن ها این امکان را بدهید که لایه دوم را به یونیفرم اداری مردانه خود اضافه کنند که این لایه می تواند ژاکت پشمی یا یک کت شلوار سفارشی که برای کارمندان خود تهیه می کنید، باشد.

مزیت اضافی ارائه لایه دوم این است که می توانید طرح را سفارشی کرده و نام و نشان شرکت خود و همچنین نام کارمند را به آن اضافه کنید.

اگر محیط دفتر شما به شدت دمای پایینی دارد، می توانید از یونیفرم های اداری مردانه زخیم تر استفاده کنید.

انتخاب یونیفرم اداری مردانه چگونه است؟

برای مردان، می توانید بر سادگی تمرکز کنید: برای مثال در تابستان می توان از ترکیب تی شرت های زیر کت، شلوار و کاپشن با برش ورزشی استفاده کرد و یا در زمستان، یک ژاکت نرم پشمی یا پنبه ای به پیراهن اضافه می شود.

در تابستان، اگر علاقه ایی به استفاده از کت ندارید، پیراهن رسمی نخی می تواند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی، سبک تجاری معمولی شامل کراوات نمی شود، اگر چه اگر با بافت های خاص یا عناصری که پالت و لوگوی شرکت را به یاد می آورند ترکیب شود، می توان آن را پذیرفت.

یکی از ویژگی های لباس فرم که توسط کسانی که از سبک تجاری معمولی استفاده می کنند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، مطمئناً سبک شکسته است که با هماهنگی کلاسیک مخالف است: کت و شلوارهای شکسته، در واقع، یک ژاکت یا بلوز را با شلوار با پارچه ها و رنگ های مختلف ترکیب می کنند.

می توانید از این روش استفاده کنید تا تضاد دل پذیری ایجاد کنید و نتیجه مدرن و پویایی داشته باشید که توجه ارباب رجوع را به خود جلب می کند.

سوالات متداول

  • لباس اداری مردانه چه ویژگی دارد؟
  • انتخاب یونیفرم اداری مردانه چگونه است؟
  • قواعد لباس رسمی اداری برای آقایان چیست؟
  • رنگ لباس رسمی مردانه چه رنگ بهتر است؟

برای سفارش لباس فرم اداری آقایان با انواع سایز مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن لباس فرم های اداری سازمان خود را در بالا ترین کیفیت تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =