لباس کار لباس فرم

انواع پارچه های مناسب لباس کار

پارچه ترگال:این نوع پارچه ها در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام خصوصیاتی را دارند.استحکام و جنس با دوام بودن این پارچه باعث شده است که یکی از پارچه های مناسب برای تولید لباس کار باشند.لباس کارهایی که با این نوع پارچه در تولیدی لباس فرم بافتینه تولید میشوند قابلیت بارها شست و شو را دارد همچنین این نوع پارچه به راحتی چروک نمیشود ،این نوع پارچه ثبات رنگ و با قیمت مناسب تهیه میشود این خصوصیات این پارچه را انتخابی مناسب برای تولید لباس کار تبدیل کرده است.

پارچه کجراه:این نوع پارچه یکی از مقاوم ترین نوع پارچه های استفاده شده در تولید لباس کار میباشد.این نوع پارچه معمولا برای شغل های صنعتی و بیشتر برای کارهایی مانند شلوار کار فرم اداری مانتو و شلوار فرم اداری و در فروشگاه های بزرگ و در محیط های سرد نیز  استفاده میشود.نوع و جنس این پارچه باعث شده این پارچه را به اسم پارچه لباس کار بشناسند.

تولیدی لباس فرم بافتینه لباس کار مورد نظر هر کدام از شرکت ها را با در نظر داشتن محیط کار طراحی و تولید میکند.

چه نوع پارچه ایی مناسب لباس کار است ؟

در تولیدی لباس فرم بافتینه با توجه به سفارشات از شغل های گوناگون و برسی دقیق محل کار توسط کارشناسان ،نوع پارچه را برای دوخت انتخاب میکند.

تولیدی لباس فرم بافتینه نه تنها در انتخاب نوع پارچه لباس کار بلکه در طرح و بویژه رنگ لباس کار با توجه به موارد ذکر شده حساسیت بالایی دارد.

طبیعی است که هر محیط کار بسته به نوع کار و محیط، لباس کاری با خصوصیات متفاوت میخواهد مثلا لباس کار کارکنان یک مجموعه فروشگاهی با کارکنان یک معدن یا لباس کار شرکت ها در جنوب کشور که معمولا دمای هوا و رطوبت بالایی دارد با لباس کار در نقاط شمالی و سرد سیر کشور نوع پارچه و حتی دوخت متفاوتی دارند.

لباس کار لباس فرم

 

با توجه به اینکه افراد در طول روز مدت زمان زیادی را در محیط کاری سپری میکنند انتخاب رنگ با توجه به روانشناسی رنگ ها و تاثیر در بازدهی کارکنان بسیار مهم است.

تولیدی لباس فرم بافتینه با تیمی حرفه ایی که شامل کارشناسان بخش فروش برای حضور در محیط کاری مشتریان و راهنمایی هر چه بهتر برای انتخاب  نوع لباس کار ، طراحان برای طراحی دقیق لباس کار مد نظر مشتری ، و در نهایت استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا اقدام به تولید لباس کار کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + ده =