آشنایی با لباس کار مردانه و سیستم اچ اس ای + عوامل تاثیرگذار بر قیمت لباس کار

سیستم مدیریت اچ اس ای چیست؟

لباس کار مردانه که تولید می‌ شود باید از سیستم اچ اس ای پیروی کند در غیر این صورت غیر قابل استاندارد است.

این سیستم به طور کلی کمک می‌ کند تا ضریب بروز حوادث کاهش پیدا کند و از حوادث غیر مترقبه جلوگیری شود.

لباس کار تولید شده بر اساس سیستم اچ اس ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لباس‌ های کاری مورد استفاده در هر شغل و هر صنفی باید مناسب و اندازه فرد باشد و از پوشیدن لباس‌ های گشاد و تنگ جلوگیری شود.

کسانی که در بخش‌ هایی کار می‌ کنند که به ماشین آلات نزدیک هستند، باید لباسی بدون پارگی و آسیب داشته باشند. به علاوه نباید از ساعت، زیور آلات استفاده کنند. داشتن کلید در جیب نیز ممنوع است.

اگر کارکنان محیط کاری مستعد به احتراق و انفجار به فعالیت بپردازند، نباید از یقه نورگیر، زه و دسته عینکی استفاده کنند که از انواع سلونوئید ساخته شده است. همچنین استفاده از هر گونه مواد قابل اشتعال نیز اکیدا ممنوع است.

اگر کارگران در هنگام کار کردن مجبور باشند تا دائما آستین‌ هایشان را بالا بزنند، باید از لباس‌ هایی با آستین کوتاه استفاده کنند.

اگر محیط کار دارای آلودگی، گرد و غبار و مواد قابل اشتعال و غیره باشد، لباس مورد استفاده کارکنان نباید جیب یا لبه داشته باشد؛ زیرا ممکن است این مواد مضر در لباس و چین و چروک‌ های لباس باقی بماند.

در محیطی کاری که مواد خزنده و مضر وجود دارد، باید از لباس کاری استفاده کنیم که آب و گاز به آن نفوذ نکند و جنس پارچه متناسب با محیط کار باشد.

لباس‌ های کار نسوز مخصوص محافظت در برابر آتش باید کلاه، دستکش و کفش به صورت سرهمی داشته باشد.

اگر محیط کار اسیدی یا همراه با رادیواکتیو باشد، باید به صورت یکسره و بدون هیچ گونه منفذ یا سوراخی باشد. این لباس‌‌ ها دارای کلاه مخصوص، کفش و دستکش‌ هایی از غیر قابل نفوذ هستند.

لباس کار بارانی باید کلاهی از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی داشته باشد، این نوع از لباس‌ ها برای مناطق و محیط‌های معتدل مورد استفاده است. اما اگر قصد استفاده از این لباس‌ ها برای محیط‌ های سرد سیر را دارید، بهتر است پارچه‌ ضد آب با آستری پشمی را انتخاب کنید.

آشنایی با لباس کار مردانه و سیستم اچ اس ای + عوامل تاثیرگذار بر قیمت لباس کار

بخش های مختلف سیستم اچ اس ای

لباس‌ کار به دو نوع سرهمی یا یک تکه و دو تکه (شامل پیراهن یا کاپشن و شلوار) است و بر اساس این سیستم روی لباس کار باید طبق استانداردها سه مورد رعایت شده باشد:

  • نشانه و علائم حک شده بر روی لباس
  • کیفیت و مرغوبیت جنس لباس
  • سمت فرد، نوع و رنگ لباس

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی لباس کار برای آقایان

به طور کلی عوامل بسیار زیادی بر قیمت نهایی لباس کار مردانه که در بازار عرضه می‌ شود، اثر گذار است که در این بخش به معرفی موردی برخی از آن‌ ها می‌ پردازیم:

  • درصد الیاف طبیعی
  • نوع روکش
  • وارداتی بودن یا نبودن پارچه
  • خرید به صورت عمده
  • تعداد ویژگی‌ های مثبت مثل استحکام، لطافت و غیره
  • تعداد ویژگی‌ های منفی مثل آبرفت، رنگ‌ دهی و غیره
  • کیفیت پارچه
  • جنس پارچه مصرف شده برای تولید لباس کار مردانه
  • برند تولید کننده پارچه و لباس کار
  • خرید به صورت عمده
  • ویژگی‌ های منحصر به فرد

آشنایی با لباس کار مردانه

اگر بخواهیم به طور کلی به معرفی لباس کار مردانه بپردازیم، می‌ توانیم بگوییم که لباس کار یکی از عوامل محافظتی برای بالا بردن امنیت کاری، جانی و روحی کارگران و کارکنان مرد در حوزه‌ های کاری و حرفه‌ های مختلف است.

لباس کار می‌ تواند عملکرد و کیفیت کار شما را بالاتر ببرد و روحیه شما را برای کار کردن بیشتر کند و باعث افزایش عملکرد کاری شما شود.

لباس کار نوعی لباس و پوشش کاری است که در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف، در اشکال متفاوت، ویژگی‌ های خاص تولید و به بازار عرضه شود.

به طور کلی همه انواع لباس کار به ویژه لباس کار مردانه بر اساس سیستم مدیریت اچ اس ای به تولید می‌ رسد.

برای سفارش لباس کار با انواع سایز مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن لباس های کار خود را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =