ویژگی های مورد نیاز برای کاپشن سازمانی

ضد آب و باد بودن

ضد آب و باد بودن تقریبا به لایه بیرونی کاپشن زمستانه مربوط می شود و مهم است تا الیافی در کاپشن مورد استفاده واقع شود که شما را از هر گونه سرما و باد در امان نگه دارد.

برای خرید کاپشن سازمانی حتما به این مورد دقت کنید اگر کارکنان شما در محیط های سرباز مشغول فعالیت هستند، داشتن این ویژگی می تواند تا حدود زیادی به آن ها در هنگام کار کمک کند.

بلندی کاپشن

بلندی کاپشن تاثیر مستقیمی بر گرم شدن افراد خواهد داشت.

هر چه کاپشنی که انتخاب می کنید بلندتر باشد، گرمای بیشتری را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

بلند شدن بیش از حد کاپشن و اصطلاحا تبدیل آن به پالتو می تواند راحتی هنگام کار را از شخص بگیرد و باعث دست و پاگیر شدن شود.

شکاف و درزهای کاپشن

یکی از مهم ترین نکات دیگری که باید مورد بررسی قرار داد این است که درز ها و شکاف های کاپشن بسیار دقیق و عالی دوخته شده باشند.

این مورد از آنجایی اهمیت دارد که می تواند در روزهایی که باران شدیدی در حال باریدن است، شما را از خیس شدن در امان نگه دارد.

هنگام خرید کاپشن سازمانی به درز ها و شکاف های کاپشن حتما دقت کنید.

ویژگی های مورد نیاز برای کاپشن سازمانی

فرم کاپشن

فرم کاپشن را می توان در واقع همان چیزی گفت که در نگاه اول به نظر می آید. به طور مثال یک کاپشن زمستانه استاندارد باید از نظر قد به اندازه ای باشد که حداقل تا کمر فرد بیاید و همینجور آستین ها از نظر طولی مناسب باشد.

کاپشن ادرای باید دارای جیب های مناسب باشد؛ زیرا شخصی که در محیط بیرون مشغول فعالیت است، برای نگه داشتن وسایل کار نیاز به چند جیب دارد و در ساختار کاپشن این مورد باید لحاظ شود.

لایه بیرونی کاپشن

تقریبا مهم ترین قسمت هر کاپشن، لایه بیرونی آن است. چرا که شما را در برابر سرما، باد و باران محافظت می کند.

موارد مورد استفاده در لایه بیرونی متفاوت است اما تولیدی لباس فرم بافتینه یهترین الیاف و مواد را برای کاپشن های خود مورد استفاده قرار می دهد تا برای کارکنان شما که در بیرون از محیط مشغول کار هستند، هیچگونه مشکلی از نظر سرما پیش نیاید.

برای اطلاع از قیمت یا نحوه خرید انواع کاپشن سازمانی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تولیدی لباس فرم بافتینه، تولید کننده انواع کاپشن، لباس کار و غیره راهنمای شما در این زمینه خواهد‌ بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهارده =